Gå til innhold

Har noen sett denne? 8810

Anbefalte innlegg

eeeh! leste her at noen sa noe imot utledninger! jeg er selv en utledning (pakistaner), så jeg må bare si at: dere må ikke være imot ALLE utledningene hvis bare en utledning er litt grådig... det finnes faktisk også SNILLE utledninger her i verden! men det er sant at denne "pakkis-bussinessen" som dere kaller for er litt feigt.. men det er ikke alle utledninger som driver med det! bare noen utledninger som synes at de er tøffe og går med gullkjeder o.l.

skulle bare si mitt! takk for mg! kanskje litt offtopic detta her.

Men han duden selger den mobilen til veeeeldig dyrt pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff.. blir helt trist av at sånne irranere skal gå rundt å selge alt.. han har sikkert stjålet begge.. :roll:  :ermm:  :mad:

Ja det er jo en kjentsak at alle Iranere stjeler alt som er. Derfor de måtte stjele en flybillett for å dra fra Iran til Norge, alle som bor der stjeler jo... :roll:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Synes det er verdt prisen, meget sjelden  bare produsert noen tusner eksemplarer, når dere mobber han driter dere bare selv ut, fordi det er mange som er intressert i sjeldne ting  :p

Dette er eg ikkje enig i.

8810 blei nok ikkje berre produsert i nokre tusen worldwide ( kanskje antall solgt her i Norge) Har sett den litt for ofte til at den skal vere sjeldan.

Trur det ikkje skulle tatt meg så veldig lang til å fått tak i eit eksemplar eller eller to.

At den kosta 9000 når den kom er vel ikkje usansynlig,

men den hadde funksjonalitet som får ein 3310 til å verke som ein toppmodell.

"Krom" dekselet er ser meir plastikk ut enn det meste på markedet.

Og skal me snakke antikke mobil telefonar må det vere NMT telefonene frå 70-80 tallet. Der snakker me om sjelden mobiltelefon

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

blir ikke så irritert/lattermild av sånne jeg..

Blir mer mistenksom når folk selger mobiler uten lader, kvittering, orginal boks eller noe av orginal utstyret...

Da begynner jeg å lure på om personen har fått maken ny telefon og beholder derfor utstyret eller rett og slett har stjålet den..

Lenke til kommentar
hoi... mente ikke å dra alle under en kam, eller få alle utlendingene etter meg her. Poenget er at jeg har fått litt inntrykk av at en del "pakkiser" driver med "mobilhandel".

Alle driver med alt mulig. At en utlending prøver å ta en "spansk en" betyr ikke nødvendigvis at alle er svindlere.

Lenke til kommentar
uff.. blir helt trist av at sånne irranere skal gå rundt å selge alt.. han har sikkert stjålet begge.. :roll:  :ermm:  :mad:

Ja det er jo en kjentsak at alle Iranere stjeler alt som er. Derfor de måtte stjele en flybillett for å dra fra Iran til Norge, alle som bor der stjeler jo... :roll:

Er du rasist eller?

Eller vil du bli sperret?

Lenke til kommentar

Er du rasist eller?

Hørt om ironi?

(eller var det du som var ironisk?)

Lenke til kommentar

Er du rasist eller?

Hvis ikke du fortsatt går på grunnskolen, har bodd under en stein de siste ti årene, og ikke har fått med deg at ironi er den nye humoren. Så foreslår jeg at du rapporterer innlegget mitt som rasistisk i den tro at du gjør forumet en tjeneste.

Hilsen en utlending

Jaja...på vegne av alle oss av utenlandsk opprinnelse...

:roll::roll::roll:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...