Gå til innhold

Maskinen restarter 3 sekunder før jeg skal skrive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hatt det problemet selv

jeg fant aldri helt 100% ut hva det var. Jeg trodde det var chachen i CPU ettersom det virket, men gikk xtremt sein da jeg disabla denne...

For meg virket det da jeg klokket ned. det var sannsynligvis cpuen min som ikke takllet mer fbs, fordi rammen skulle ha tålt det "by default"

har også senere opplevd å måtte formatere systemet pga. blåskjerm under oppstart, også dete kunne ha vært cachen (men det er bare noe jeg tror, jeg ingenting dyptgående om dette), men... fant det aldri ut

(det var aldri varmeproblem hos meg heller)

altså_

Prøv å kjør rammen på 1:1 med cpu, og kjør cpu på default ...

report back_ (det skal jeg pigadø legge i signatur... om bare ikke min signatur allerede overskred 200bokstaver som raw ville den vært der snart.... eller, om "hwCrew" fatter til fornuft)

Lenke til kommentar

Takk for hjelp.

Men kan det være det som er problemet? Problemet forsvinner om jeg formaterer hardisken.

Merket at problemet begynte å komme da jeg installerte nyeste Omega drivere. Fant til slutt ut at driverne ØKTE cpuen min med 5-10 grader :scared: .

Kompissen min hadde samme problem men det ordna seg da han fjerna visse "hybenkaniner" fra CPU visstnok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...