jorgenhm Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei.. Jeg har en Shuttle SB65G2( den som akkurat er testet på hw.no) Jeg har gjort en stor feil og har trolig ødelagt hovedkortet.. Så er spørsmålet: hvor kan jeg få tak i et nytt hovedkort? Der jeg har sett selger de hovedkort og kabinett sammen(altså hele shuttle pc'n) Vet dere om noen steder der de selger bare hovedkort? eller tror dere jeg kan kontakte shuttle og prøve å få nytt/skjekke om man kan få kjøpt det av de.. TRENGER DESPERAT HJELP NÅ FOR HAR INGEN PC! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva har skjedd med hovedkortet ditt? Kanskje det kan fikses... Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg er ikke helt sikker, men det skjedde når jeg skulle sette i et skjermkort i agp porten. Jeg glemte å dra ut strømmen og så klarte jeg å skrape kortet litt langs hovedkortet.. Da kom det en sånn rar lyd fra høytallerne. Når jeg starter opp pc'n så kommer det ingenting på skjerm. PC'n starter og viftene går osv, men det er ikke skjermkortet for jeg har prøvd med andre kort. En annen ting er at viftene pleier snurre på full hastighet også skru seg ned til nesten uhørtlig hastighet, men det skjer ikke.. De bare står på fult hele tiden. Nå får jeg selvfølgerlig ikke sett noe på skjermen eller noe, så jeg vet jo ikke hva som skulle ha kommet opp der av meldinger eller noe Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du kan jo prøve å resette bios. Absolutt ikke sikkert det funker, men er nok greit å prøve fordet. Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 hmm.. takk for tipset.. Jeg skal prøve det... Men er det noen som vet om hvordan jeg skal skaffe et nytt hovedkort hvis det faktisk er ødelagt? For jeg har ikke sett noen nettbutikker som bare selger hovedkortene Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har du sendt en mail til Komplett.no og spurt der? Av og til kan det lønne seg å begynne på de mest sannsynlige plassene. Hvis dette ikke fører frem kan du jo sende mail direkte til Shuttle og spørre der? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå