Gå til innhold

Hva er dette verdt? uten å lure folk..

Anbefalte innlegg

Som sagt vurdere jeg å selge min nåværende maskin fordi jeg i så fall vil kjøpe Shuttle. Og med minner om lynche tilstander her på forumet om folk som tar blodpris for sine gamle maskiner spør jeg derfor de allmektige forumbrukere om hva den kan være verdt. Komponentenes alder står i parantes.

Mine Specs

HK: ASUS A7N8X Deluxe/Gold Rev 2.0 (6mnd)

CPU: AMD Athlon xp2800+ (6mnd) med Thermalright SLK800 m/80mm papst ca.20db vifte. (6 mnd)

RAM: TwinMos PC3200/DDR400 2x256mb (6mnd)

HD: Seagate Barracuda 7200.7 120GB (6mnd) + Maxtor Diamondmax 80Gb 7200rpm (ca 1 år)

Kabinett: Lian-Li PC-60(?) Husker ikke helt hvilke, finnes ikke på Microplex lenger, men kosta 1395,- nytt. (6mnd)

PSU: Fortron/Source 350W, lydløs med 1x120mm vifte. (5 mnd)

Vifter 4stk Papst 80mm vifter, koster tross alt 155 kr ny hos microplex. (6mnd)

Skjerm: 17" Hansol CRT. Er blitt noen år (2.5-3 år), men er strøken og virker helt fint. Er bare interresert i å selge denne hvis jeg kan få noe for den, så gi en antydning på hvor mye mer "pakka" vil bli verdt med og uten den.

+en gammel cd-rom (2.5-3 år) og diskettstasjon (2.5-5 år), men de behøver dere ikke ta med i regnskapet da de er nærmere 4 år og ikke er verdt noe. Men tross alt virker fint enda.

Alle kabler som trengs følger med, samt noen runde IDE kabler.

Alle komponenter fungerer perfekt og kabinettett fremstår som nytt. :thumbup:

Sitter også på et PowerColor 9800PRO, men dette beholder jeg til den nye pc'en hvis jeg kjøper det. Tastatur+mus beholder jeg også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe... ja

Men har fått så fryktelig lyst på Shuttle, liten, lettvin, og helt grei.

Så kan man oppgradere til Athlon 64 med det samme.

Å når man først skal selge lønner det seg jo å gjøre dette så fort som mulig, når prisene på datautstyr som kjent har en noget bratt priskurve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...