F.Mackey Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Har dremelen der vet du først borr med det minste med dremmelen så skru på laveste hastighet. Er sikker på det funker som ****** men skal tenke over det du sa om sprekking Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 og en siste ting.. vist du lager deg et kabinett som er i "normal" størelse.. kan det være lurt å kjøpe deg noen meter hjørnelister.. det blir en god del finere en bare finer på hjørnene/kantene Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 og en siste ting..vist du lager deg et kabinett som er i "normal" størelse.. kan det være lurt å kjøpe deg noen meter hjørnelister.. det blir en god del finere en bare finer på hjørnene/kantene Noken som veit kor eg kan få tak i sånne i aluminium? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ja for tenke på hvilken lister eg skal ha. Tusen takk for hjelpen hitil her og har lene tenkt på og ha ramme og ikke så tykk kryssfiner. Så tror eg går for PandaMartin sitt forslag. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Men lurte på en ting no med vifter. Funker det bra sånn eller kan dere gi meg noen bedre forslag. begge viftene er 120mm men kan sikkert kjøpe fire vist det trengs. Så kom igjen no og hjelp meg med opsett av 2 eller 4 120mm kabinett vifter. Edit: Og ja eg skal overklokke. Endret 1. februar 2004 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du bluemotion fra microplex i vennet eller? Har det samme, men har ikke fått noen særig effekt Hvor mye vann hadde du i sammen med blomotion middlet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eg hadde bytta plass på vifta bak og PSU. Alltid kjekt å ha plass over PSU til å montere ting og tang. Tips: Flytt PSU så langt mot dørsida i kabinettet som muig, da kan du klemme overflødige kablar osv. bakom. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du bluemotion fra microplex i vennet eller?Har det samme, men har ikke fått noen særig effekt Hvor mye vann hadde du i sammen med blomotion middlet? 12-13ml på 0,5l vatn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå