Gå til innhold

Trekabinett

Anbefalte innlegg

Skal lage et kabinett og lurer på om:

front.jpg

GNom.gif

Er det mulig og få skjert ut de svarte feltene (andre bilde skal hele bokstaven) med en dremmel på en 6mm kryssfiner plate?

Mvh.

AMD-GNom

og takker for alle svar på forhånd :)

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mål har dere andre her på forumet brukt når dokker har lagd kassen dokkers da? Lurer litt på det da jeg ikke er helt sikker.

Har tenkt på h*b*d 46*40*22-24 og lurer på om dette blir romslig eller trangt. Da er målene utenfor kassen og rammen er 2,1*2,1cm. Muligens litt rotete men alle feil er lagt inn med vilje :)

Og igjen takker jeg for alle svar:) og tror jeg går for stikksag og muligens fingjør det med dremmelen.

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar
Hvilken mål har dere andre her på forumet brukt når dokker har lagd kassen dokkers da? Lurer litt på det da jeg ikke er helt sikker.

Har tenkt på h*b*d 46*40*22-24 og lurer på om dette blir romslig eller trangt. Da er målene utenfor kassen og rammen er 2,1*2,1cm. Muligens litt rotete men alle feil er lagt inn med vilje :)

Og igjen takker jeg for alle svar:) og tror jeg går for stikksag og muligens fingjør det med dremmelen.

jeg brukte 40*80*80cm :love:

Lenke til kommentar
hehe :)

virket så eg ikke klarte den. Hvist du ser den forfra så er bredden da 22 til 24 cm.

hvist du ser på sidedøren er lengden 40cm og høyden 46.

ps: felge du bør forandre signaturen din til:

Bedre med rask og stor en liten og sliten :-O

ja må nesten fixe det .. :cool:

Lenke til kommentar
Men har et spørsmål her igjen ja.

Hvilken tykkelse burde kryssfineren være i?

og kan rammen være 21*21mm? eller har noen noen gode forslag her?

ps igjen felge: digg stol du har :yes: har samme skjøl tror eg :D

digg.. jeg brukte 1,5 cm på mine plater og det var for mye hold deg rundt 0,8-1cm ;)

Lenke til kommentar

jeg gikk heller for en solid ramme, og 0.4 eller noe sånt tykkelse på kryssfineren..

og festet det med et godt lag trelim og små "listespiker" .. sånne du fester lister med ;)

det resulterte i at min 60x60x25 kasse ble sykt lett :yes:

og fineren blir ikke for tynn heller.. rammen fikser den biffen.

og angående utskjæringen.. bruk en stikksag.. den er veldig fin til sånt arbeid :thumbup:

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...