FoxM Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Halla! Har nettopp montert ny hd (Maxtor 160 GB) som er partisjonert opp i 4 primære part. Os (XP Proff) ligger på c: (15 GB) og opptar nå, med alle prog, ca halvparten av den partisjonen. De andre partisjonene er bare i liten grad i bruk ennå og går greit å rydde opp i med Speed Disk. Med når jeg prøver å kjøre den på c: så bare henger hele maskinen seg og ingenting skjer! Litt kjipt, siden jeg ikke stoler helt på den innebygde defragmenteringen i XP. Noen som har opplevd noen liknende? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvilken versjon av Norton Speeddisk er det? Hadde problemer med Norton Systemworks 2003 for en stund siden, men det viste seg at det var en beta-utgave jeg hadde fått tak i Lenke til kommentar
FoxM Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Er 2003-utgaven, ja.... Versjon 6.01, built 57. Ikke akkurat en versjon som er kjøpt i butikk, nei..... Men allikevel litt pussig at den klarer alle andre partisjoner.... Dog, en beta er en beta..... litt av poenget, det. Får prøve å finne en nyere utgave. Thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå