Petterahl Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg er ganske lei av at programmer bare går til windows tilstand når jeg klokker pcen min! er det kanskje rammen som stopper meg? har TwinMOS 512mb 3200 w/winbond(CH-5). når jeg klokker rammen over 210 mhz så går bare programmer ut til windows igjen eller restarter pcen min seg! det det noen glupe folk der ute som vet hvorfor den gjør det? mest sansynlig tor jeg det er rammen min. kommer ikke særlig langt da veit du helt desperat etter hjelp! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kansje prøve og gi rammen litt mere volt. Kan også være Cpu som ikke får nok volt. Last ned Memtest og test om det er rammen so forårsaker dette. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 har nettopp kjørt det windows baserte programmet nå, i skole tiden. hadde 0 error etter ca. 6 timer. men da kjørte jeg på 200*11.5=2300. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 prøvde 220*8 nå og det ble bare errors etter errors. er det feilen tror dere? hadde vcore på 1.65 ram på 2.7 og hk på 1.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå