*Magnus* Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei... Har hjemmelaget vannkjøling som jeg laget å monter en stund sinden.. allt har vært find.. har ligget på IDLE 33C osv osv osv MEN:: helt til i morrest. da jeg installerte omega 4.1 så har blir cpuen plutselig 33C på STARTUP!! å 40 -45 C idle Så tenkte jeg at det kanskje var 4.1 som gjorde det til, så jeg slettet 4.1 å installerte Omega 3.10 som jeg aldri har hatt proboblemer med. men ingjen så har jeg 40C idle å 33C startup...... Er det noen som vet HVA som kunne forårsake dette? Håper på svar... -takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Kan det være Dårlig kontakt ? jeg har ikke shim Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det høres mest ut som om noe er skrudd med noen temeraturmålere.. kan ikke skjønne hva drivere har med cpu-aktivitet å gjøre... Sjekk at ikke vcore av en eller annen grunn har blitt skrudd opp... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Dersom du har lest litt i dette forumet så har du kunne opservere at det er Omega driverne som er årsaken. Prøv å gå tilbake til orginale ATI 4.1 driverne, så skal du se at tempen synker. ATI drivere..... Endret 25. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Det høres mest ut som om noe er skrudd med noen temeraturmålere.. kan ikke skjønne hva drivere har med cpu-aktivitet å gjøre... Sjekk at ikke vcore av en eller annen grunn har blitt skrudd opp... v-coren er den samme det rare er at radiatoren er ganske kald--- så er vannet--- kanskje dårlig kontakt ? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skift drivere så er alt bra igjen... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Skift drivere så er alt bra igjen... ok skal teste jeg stoler på deg EDIT: men radiatoren er ganske kalt. som da er en rar ting men kan alltids skifte drivere å se... Endret 25. januar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hmmm nå har jeg problemer med å installere ATI drivere... etter jeg har slettet OMEGA så skal jeg instalere ati driverene men først å fremst tar d en EVIGHET får å få instalert...MEN det som skjer etter MINST 20min er at jeg får en feilmelding... husker ikke hva det sto..men det sto noe at den ikke kunne instaleres....hva skal jeg gjøre....håper på et raskt svaar Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Dårlig bruk av emnfelt, passer også bedre under overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg