Gå til innhold

temp---- ehhhhhh

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei...

Har hjemmelaget vannkjøling som jeg laget å monter en stund sinden.. allt har vært find.. har ligget på IDLE 33C osv osv osv

MEN:: helt til i morrest. da jeg installerte omega 4.1 så har blir cpuen plutselig 33C på STARTUP!! å 40 -45 C idle :scared:

Så tenkte jeg at det kanskje var 4.1 som gjorde det til, så jeg slettet 4.1 å installerte Omega 3.10 som jeg aldri har hatt proboblemer med. men ingjen så har jeg 40C idle å 33C startup......

Er det noen som vet HVA som kunne forårsake dette?

Håper på svar...

-takk :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det høres mest ut som om noe er skrudd med noen temeraturmålere.. kan ikke skjønne hva drivere har med cpu-aktivitet å gjøre... Sjekk at ikke vcore av en eller annen grunn har blitt skrudd opp...

v-coren er den samme :(

det rare er at radiatoren er ganske kald--- så er vannet--- kanskje dårlig kontakt ? :shrug:

Lenke til kommentar

hmmm nå har jeg problemer med å installere ATI drivere... etter jeg har slettet OMEGA så skal jeg instalere ati driverene men først å fremst tar d en EVIGHET får å få instalert...MEN det som skjer etter MINST 20min er at jeg får en feilmelding... husker ikke hva det sto..men det sto noe at den ikke kunne instaleres....hva skal jeg gjøre....håper på et raskt svaar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...