master2 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal kjøpe bærbar, men er det noe spesilt jeg trenger å passe på når jeg kjøper?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Mobil prosessor (Pentium m, Pentium 4 m, AMD XP m), 512 mb ram (doh), dedikert skjermminne, 5400 rpm på harddisk eller mer, SXGA+ skjerm, WLAN g-standard osv. Kommer egentlig an på hvor mye du vil bruke og hva du skal bruke maskinen til. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Mobil prosessor (Pentium m, Pentium 4 m, AMD XP m), 512 mb ram (doh), dedikert skjermminne, 5400 rpm på harddisk eller mer, SXGA+ skjerm, WLAN g-standard osv. Kommer egentlig an på hvor mye du vil bruke og hva du skal bruke maskinen til. Jeg plusser på: ATI skjermkort Nettverkskort(LAN) Analog modem. CD rom/DVD Jeg trekker fra: AMD XP Lykke til Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 som nevnt tidligere ta en Mobile prosessor ... det er viktig, både når det gjelder strømforbruk, og varmeutvikling ... dvs. helst Pentium M eller Atlon XP mobile, pris forskjellene på disse er jo ganske store (iallefall siste gang jeg sjekket)... AMD'en er en del billigere, men Pentium M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå