unwill Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg trenger 4x aluminiums plater (23x23cm - 1mm tykk), og lurer på hvor man kan få tak i det. Bor i Trondheim så det hadde vært best om det finnes noen steder i nærheten så jeg slipper å betale frakt og sånt, men tar gjerne imot andre tips også. Vil gjerne ha de ferdig kuttet til riktig størelse så jeg slipper å gjøre det selv... Noen tips? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 blikkenslager... gule sider er en fin fugl... let for ******. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg trenger 4x aluminiums plater (23x23cm - 1mm tykk), og lurer på hvor man kan få tak i det. Bor i Trondheim så det hadde vært best om det finnes noen steder i nærheten så jeg slipper å betale frakt og sånt, men tar gjerne imot andre tips også. Vil gjerne ha de ferdig kuttet til riktig størelse så jeg slipper å gjøre det selv... Noen tips? Søk på "30-6349" på www.clasohlson.no. Tror det ikke er helt målene dine, men det kan du sikkert kutte hjemme elns.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg får a llt slikt gratis Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg får a llt slikt gratis d hjalp han jo veldig... jeg kjøpte et par plater på clas ohlson.. du må kappe de til selv da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Blikkenslager, sveiseverksted , båtbyggeri osv osv Lenke til kommentar
felge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg får a llt slikt gratis d hjalp han jo veldig... jeg kjøpte et par plater på clas ohlson.. du må kappe de til selv da glemte hele spørsmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå