Hansi86 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har tenkt til å dra til Digipen universitetet i USA for å ta et kurs i spillprogramering til sommeren. Siden det er veldig dyrt å bo alene på hotell hadde det vært veldig kjekt å kunne reist sammen med noen. Kurset varer i 2 uker og inneholder det meste innen grunnleggende spillprogramering. For mer info se [url="http://workshops.digipen.edu"]workshops.digipen.edu[/url] Send meg gjerne en mail hvis er interesert i å dra eller lurer på noe: [[email protected]][email protected][/email] Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Så sinnsykt fet ut, men $850 + reise, mat og opphold har ike jeg råd til... Lenke til kommentar
Hansi86 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ja det blir en del penger totalt, fly koster cirka 7500, kurs 5700 pluss hotell og mat og diverse. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har ikke råd til å betale halvparten av det der en gang..... Må nok vente til jeg blir litt større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå