salte aper Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Nå har ikke jeg lest alle inlegga her, men er du sikker på at du har fått en xp2400 og ikke noe overklokka møkk?? Det står yo Amd 2400+ men er ikke sikker nei,men ganske sikker på at den ikke er overklokka Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har du egentlig prøvd det folk har spurt deg om å prøve her? Alstå. - Ta ut PSU og sett det opp på kabinettet eller et annet sted som passer som ikke er inni kabinettet? - Du sier du ikke har cpu vifte? Er det en svær metalldings med riller på i pc'n din? - åpne sidedører og alt som er Virker kanskje som om jeg tror du er newbie her, men ja det kan virke litt sånn når du ikke tar imot tips/gir respons om det folk tipser deg om. jajaja hatt det ganske travelt og tusen takk for alle tipsene jeg har fått så skal jeg ta ut cpu og legge den på kabinettet, det er vel bare å skru den av å sette den på kabinetet det er vel ikke noe verre en det Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ikke for å være stygg eller noe, men de fleste feil er brukerfeil. Er du sikker på at du ikke har fiklet i bios eller lignende? lol....ja har tuklet en del med det Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) QUOTE (Macfan @ 15/03/2004 : 15:25) Ikke for å være stygg eller noe, men de fleste feil er brukerfeil. Er du sikker på at du ikke har fiklet i bios eller lignende? lol....ja har tuklet en del med det Edit: Quote feil Hehe... Prøv å restette cmos da! Endret 15. mars 2004 av tbend Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det kan vere fordi prossesoren er for heit, har du Amd tåler den 85 grader, men viss du har Intel pentium bør du passe deg for varmen! Sjekk om cpu vifta er montert riktig og sjå om det er kjølepasta på. Ellers kjøp 3-4 kabinett vifter så har du kansje løyst problemet. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 jeg vet ikke hva kjølepasta er!! og jeg er aldri kjøpt noe kjølepasta så jeg trokke jeg har det og jeg har 2 vifter,jeg ba han mannen sette på så mange det var plass til men han sa at degt bare var plass til 2vifter Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Nå har jeg tatt ut CPU og cpu tempen 50C litt bedre Da prøver jeg å kjøre på 2Ghz og ser hva som skjer da EDIT:47C Endret 15. mars 2004 av salte aper Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 cpu temp min er 78-81C,jeg må sette ned cpuen til 1500GHz når den egentlig skal være 2GHz.på 1,5GHz funker den fint borsett fra at når jeg skal logge av eller starte på nytt så slår den av seg og bruker 100år på å komme inn på windows igjen.vis jeg kjører den på 2GHz da..... da skrur pcen av seg og får ikke start på pcen på en god tid!! noen som vet hva jeg skal gjøre?pcen er ganske ny og jeg har garanti på den! Du er sikker på at kjøle pastaen står ordenlig på hovekorte hvis du intel cpu så er det det som er feilen at ikke vifta står ordelig på det var det iafall hos meg? Så ta vifta av og på og dytt vifta ned mot cpuen du skall nåk se at gradene suser ned over!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Så ta vifta av og på og dytt vifta ned mot cpuen du skall nåk se at gradene suser ned over!! KNEKKER Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Seriøst, sett vifta over cpu, ta sats, og hopp opp på den, da sitter den. AMD XP cpu'r knuser kjerner litt raskere enn noen her tror edit: tror forrsten problemet er delvis løst, 40-50 grader er bra nok det Endret 15. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 40-50 er greit det uten kab. vifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå