sdn Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har venta på noen rambrikker i over 2 uker nå, og de kommer ikke før om 2 til! Vil bestille noen andre de har på lager. Er det mulig å legge til min bestilling? Er jo greit nok å slette rambrikkene som jeg har bestillt fra orderen, men kan jeg legge til de andre på samme ordre? MPX har dårlig info ang. dette. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ring de eller send de en mail. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ja, har selv handlet hos mpx, det er bare og sende dem en mail til kundeservicen og si va du vil ha lagt til, jeg har jort det 5 ganger på 1 bestilling Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 På hverdagene svarer de innen timen! Lenke til kommentar
sdn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ok, takk for svar! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvis du betalte med kort (f.eks. Visa) så kan du ikke forandre orderen din, men må slette dem gamle og legge inn en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå