Lurre Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Som det står i topic.. jeg har gjor slik som det står i manualen. den ene maskinen som jeg sitter på nå fungerer fint på nettverket med internett. Men den andre greier jeg ikke å koble opp mot nettverk eller internett. Jeg vet at nettverks kortet i den andre pc'en fungerer. Når jeg skriver inn Routerens ip på den andre maskinen fungerer det ikke den vil ikke inn i oppsettet. Kansje det er en lett løsning på problemet denne pc'en har OS XP Pro mens den andre har Win 2000 Pro. Takker for all hjelp Edit: Har søkt på forumet for og finne svar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Men den andre greier jeg ikke å koble opp mot nettverk eller internett.Jeg vet at nettverks kortet i den andre pc'en fungerer. Er du sikker på at kablene er OK? Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ja jeg er sikker på at kablene fungerer. det kommer oppat nettwork connectoin enabled det står også på routeren at det er tilkoblet. Tror dette har noe med innstillinger i Win 2K å gjøre jeg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ja jeg er sikker på at kablene fungerer.det kommer oppat nettwork connectoin enabled det står også på routeren at det er tilkoblet. Tror dette har noe med innstillinger i Win 2K å gjøre jeg. Joda, men det er ikke altid til og stole på, prøv og kryssbytt med den fungeende maskinen. Har du satt opp w2k til og motta IP automatisk? Du har satt den opp til og aldri slå et nummer i Ie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå