Gå til innhold

MMS/e700 bilder...de blir sendt!

Anbefalte innlegg

snodig... jeg får beskjed at bildene er sendt, men mottaker får ikke...

sender fra e700... har sendt til 3510i, og noen ganger kommer bildet, noenganger ikke, det samme med en nokia 3100... har dette noe å gjøre at bildet kansje er for "stort" til nokia?

tenker på Kb?

blir jeg belastet på telefonregninga når motaker ikke motar bildet? på min mobil står det at det er sendt.

:scared:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snodig... jeg får beskjed at bildene er sendt, men mottaker får ikke...

sender fra e700... har sendt til 3510i, og noen ganger kommer bildet, noenganger ikke, det samme med en nokia 3100... har dette noe å gjøre at bildet kansje er for "stort" til nokia?

tenker på Kb?

blir jeg belastet på telefonregninga når motaker ikke motar bildet? på min mobil står det at det er sendt.

:scared:

nokia 3100 har en grense på 50kb.. og E700 har en grense på 80kb... så hvis bildet du sender er på over 50kb, så er det mulig at den du sender bildet til ikke kan motta det.... tror det er no sånt.. ;)

Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis ett problem som angår den telefonen som skal motta, eller abonnementet ditt eller abonnementet til mottakeren. Hvis du sendte MMS med flere sider på er det mulig at 3510i har problemer med det, men jeg vil tro det er teleoperatøren som sliter. Hvor stor var MMS'en? Større en 40 kb? Da kan det være noen operatører ikke takler det.

Men som vi alle vet, Nokia-telefoner har dårlig mms støtte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...