TopFlite Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Når jeg kjører FlashMenu progget som fulgte med så står det at det er for gammelt porg, og at jeg kan laste ned det nye på abit hjemmeside, men jeg kan ikke si at jeg finner noe FlashMenu prog der.. noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hmm sier ikke programmet at det har funnet en nyere versjon , da er det bare å følge innstruksjonene så lastes det ned automatisk, det gjorde det hos meg. Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 når jeg trykker liveupdate står det: "Your FlashMenu program is too old to support current live update. Please download the latest version from ABIT web site." men jeg finner ikke noe der... Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.abit.com.tw/page/no/download/do...TYPE=Socket+478 der finner jeg jo nyeste bios ser det ut som.. kanskje jeg kan laste ned den og velge "update from file" i FlashMenu Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Prøv det , men får du ikke noen valg i den menyen der du kan laste ned siste versjon av flashMenu Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ikke som jeg kan forstå i hvertfall Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har det samme probl. på h-kortet mitt. Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 okai.. tror jeg har fikset det nå. lastet ned bios updaten manuellt fra www.abit.com.tw og "valgte save from file" og flashet Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 gjorde det samme jeg å. når jeg pøver flashmenu på nytt nå så får jeg u have the newest bios Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Flash Meny Siste versjon... Versågod Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Tusen Takk ! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Årsaken kan også vere at den biosversonen ikke kunne flashes med flash meny, det er nemmelig ikke alle vers som kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå