Gå til innhold

Er det verdt å betale 600 kr mer for å få plextor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter min mening: Definitivt NEI.

 

Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene.

Ikkje aopen dei sucks kjenner 3 stk som har fått dei fucka! :roll:

Lenke til kommentar

Ikke at dette er noe direkte svar på spørsmålet, men jeg har ikke hørt om noen har hatt problemer med plextor sine produkter.

Men det er jo bare det jeg har hørt.

Eneste negative som jeg har hørt om andre er at de kan være litt mere kresne på type cd/dvd'er man prøver.

Just sharing my experience :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at en cdbrenner fra plextor koster 600 kr mer en feks LG sin. Er det virkelig så stor kvalitets forskjell på en cdbrenner fra to produsenter? Vet at plextor var de beste tideligere, men er der fortsatt problemer med brennere fra andre merker enn plextor?

mulig du har sett på toppmodellen til plextor, den er noe helt for seg selv

 

http://pcworld.no/index.cfm?fuseaction=art...B54DC4EE4AFEC6E

Lenke til kommentar
Etter min mening: Definitivt NEI.

 

Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene.

Ikkje aopen dei sucks kjenner 3 stk som har fått dei fucka! :roll:

Har ingen problemer med aopen, det at du kjenner 3 stk som har ødelagt aopen brennerene sine, blir nesten som å si:

 

Opel suger, for jeg kjenner 3 stk som har kræsja de.

Lenke til kommentar
Etter min mening: Definitivt NEI.

 

Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene.

Ikkje aopen dei sucks kjenner 3 stk som har fått dei fucka! :roll:

Har ingen problemer med aopen, det at du kjenner 3 stk som har ødelagt aopen brennerene sine, blir nesten som å si:

 

Opel suger, for jeg kjenner 3 stk som har kræsja de.

Aopen brenneren min er byttet 1 gang (på garanti). Nr. 2 fungerer innimellom OK, og andre ganger ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...