DementedAlbino Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ser at en cdbrenner fra plextor koster 600 kr mer en feks LG sin. Er det virkelig så stor kvalitets forskjell på en cdbrenner fra to produsenter? Vet at plextor var de beste tideligere, men er der fortsatt problemer med brennere fra andre merker enn plextor? Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) For å svare på tråd-spørsmålet: Nei. Jeg tror at de fleste produsentene lager gode brennere og CD/DVD-spillere, og det er lite som skulle tilsi at de 600 kronene er verdt det. Endret 25. januar 2004 av SvovelSyre Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Etter min mening: Definitivt NEI. Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Etter min mening: Definitivt NEI. Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene. Ikkje aopen dei sucks kjenner 3 stk som har fått dei fucka! Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 LiteON ? vurder det ;D Hadde Plextor, ved oppgradering gikk for LiteOn. Den støtter Mt.Rainier. Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke at dette er noe direkte svar på spørsmålet, men jeg har ikke hørt om noen har hatt problemer med plextor sine produkter. Men det er jo bare det jeg har hørt. Eneste negative som jeg har hørt om andre er at de kan være litt mere kresne på type cd/dvd'er man prøver. Just sharing my experience Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ser at en cdbrenner fra plextor koster 600 kr mer en feks LG sin. Er det virkelig så stor kvalitets forskjell på en cdbrenner fra to produsenter? Vet at plextor var de beste tideligere, men er der fortsatt problemer med brennere fra andre merker enn plextor? mulig du har sett på toppmodellen til plextor, den er noe helt for seg selv http://pcworld.no/index.cfm?fuseaction=art...B54DC4EE4AFEC6E Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det kommer an på om brenner går til ****** eller ikke. Om en plextor dør på seg blir den plukket opp på døra hos deg og sendt til belgia for reparasjon og du får den tilbake på døra et par dager senere. Men sånn ellers er det nok ikke det Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Eneste negative som jeg har hørt om andre er at de kan være litt mere kresne på type cd/dvd'er man prøver. Dette har jeg også vært borti. LG-brenneren min er ikke like glad i alle typer plater. Plextorene derimot spiser alt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Etter min mening: Definitivt NEI. Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene. Ikkje aopen dei sucks kjenner 3 stk som har fått dei fucka! Har ingen problemer med aopen, det at du kjenner 3 stk som har ødelagt aopen brennerene sine, blir nesten som å si: Opel suger, for jeg kjenner 3 stk som har kræsja de. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Den støtter Mt.Rainier bruker du det? jeg hadde en cdrw en gang (den fulgte med min liteon cdbrenner). bruker aldri cdrw selv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg ville brukt de 600kr på Plextor, men er vell kanskje en smakssak. Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 er strålende fornøyd m plextoren min. tror vel egentlig ikke du vil merke så verdig forskjell på dem. dr_k Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 fraråder plextor.. Fordi at? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg har den og den greier ikke brenne dvder den bare klikker og pcen klikker når ejg stapper i en blank dvd-r cd Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvis jeg hadde hatt "nok" penger ville jeg gått for plextor. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 fraråder plextor.. Fordi at? kanskje fordi de har en åpenbart stor ulempe: prisen Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Etter min mening: Definitivt NEI. Ikke noe vondt ment om plextor, men LG og de andre billig-brennerene er faktisk ikke gå gale som prisforskjellen kanskje skulle antyde. Alle barnesykdommene som var for 4-6 år siden er luket bort for lengst også på de billige modellene. Ikkje aopen dei sucks kjenner 3 stk som har fått dei fucka! Har ingen problemer med aopen, det at du kjenner 3 stk som har ødelagt aopen brennerene sine, blir nesten som å si: Opel suger, for jeg kjenner 3 stk som har kræsja de. Aopen brenneren min er byttet 1 gang (på garanti). Nr. 2 fungerer innimellom OK, og andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå