loggon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Som vanlig handler jeg alt fra samme plass for å spare porto. Da jeg på fredag kl.10 fant en Segate Hd på 160gb + Nec 1300 (Demovarer) slengte jeg på en 120gb.hardisk og handlet. Etter kl 19 00 landet det en e-mail med melding om att Segate Hd på 160gb + Nec 1300 var utgått fra sortimentet og att 120gb. hd var i plukk. Hva skall jeg gjöre nå ? varen er på vei til meg og er for sen å stoppe pr. tlf. 1.Hente ut en 120 gb. hd. som jeg egentlig ikke har bruk for. 2. La varene gå i retur 3. Hente ut varen og sende tilbake. Noen som har erfaringer med samme opplevelse ?... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Ingen problemer, ring dem i morgen tidlig. Varen er ennå ikke sendt. Forklar dem situasjonen. Slapp av og ring NB! Har vært i samme situasjon med Komplett.no flere ganger, dette løser seg. Endret 25. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hmm... rart at de sender når de ikke har alt. Kan man ikke krysse av for samlet levering? Vel, uansett.. .som nevnt tidligere er det vel bare å ringe og stoppe det. De jobber vel ikke på søndag? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hente varen og returnere den. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du kan slette bestillingen fra kontoen din..... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du kan slette bestillingen fra kontoen din..... Nei ikke når den er overført til plukkliste. Komplett kommer med et bedre system i løpet av våren, har det fra sikre kilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå