Gå til innhold

Er det bare å bestille eller må noe endres?

Anbefalte innlegg

Jeg går nok ikke lengre opp en til en xp2600+ tenker jeg, blir raskt en prisøkning derfra og opp. Tenkte jeg skulle kjøre 2x 512 MB, så er jeg sikker på at jeg har nok for en stund.

Hva som er gale med hovedkortet jeg har valgt da? Får jo Gb-lan og bra lyd + at der ser ut til å være en del ekstra funksjoner på kortet som ikke Abit NF7 V2.0 har. Leste en test av hovedkortet jeg har valgt der det kom bra ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er sikkert ingenting gale med hovedkortet du har valgt, men grunnen til at jeg anbefaler Abit kortet er fordi jeg har det selv og vet da at det er bra. Asus-kortet har jeg aldri testet så jeg kan ikke uttale meg om det er bra eller ikke. Men tror ikke du gjør noe dårlig kjøp uansett hvilket av de to du velger! ;)

MVH Lars

Lenke til kommentar
Ser at en hel gjeng anbefaler TwinMOS minne til deg.

Hold deg unna dette.

Ikke det at TwinMOS er noe dårlig minne, men det er sjeldent kompatibelt med nForce2-brikkesettet.

I praksis vil det si at du kan måtte slite med plutselige bluescreens, rebootinger, feilmeldinger uten at du foretar deg noe osv.

Har du noe hold i det du hevder der? Har selv hatt en rekke hovedkort basert på nForce2 brikkesettet. Og dette i kombinasjon med TwinMos brikker uten at det har gitt meg brydderi :thumbup:

Men ....

TwinMos i kombinasjon med nForce2 IGP (integrert grafikk) = trøbbel :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...