Windoge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Finnes det noen alternative virusprogram som nesten er like bra som Norton? Har prøvd både 2003 og 2004, det funker rett og slett ikke, programmer varer i 10 sekund, deretter hopper det tilbake til desktop. Hjelp.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva mener du med at norton bare funker i 10sec? Har du gjort som de sier når du laster det ned fra symantec. Funket bra hos meg, men eg måtte fjerne versjon 2003 før eg installerte 2004(NIS) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 McAfee er veldig fin, den har jeg. Enkel å bruke og stabil. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hva med å bruke AVG antivirus og Sygate personal firewall? De er begge gratis og funker fint I tillegg bruker jeg Mailwasher som oså er gratis Etter at jeg begynte å bruke mailwasher har jeg ikke lasta net ett eneste virus fra mailservere Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det med at programmene detter ut etter 10 sek, tyder jo på at systemet ditt er infisert av et virus programmert til å ta rotta på alle kjente antivirus- og brannmurprogram. Et eksempel på et virus med denne egenskapen, er W32.Yaha.A@MM, men det finnes mange flere. Stikk innom Symantec Security Response, og søk etter stikkordene "terminate process" i virusdatabasen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hva med å bruke AVG antivirus og Sygate personal firewall?De er begge gratis og funker fint I tillegg bruker jeg Mailwasher som oså er gratis Etter at jeg begynte å bruke mailwasher har jeg ikke lasta net ett eneste virus fra mailservere Bruker disse programmene selv, og kan aldri tenke meg å installere Norton igjen. Krever alt for mye ressurser for å kjøre teletubbie GUI. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med å bruke AVG antivirus og Sygate personal firewall?De er begge gratis og funker fint I tillegg bruker jeg Mailwasher som oså er gratis Etter at jeg begynte å bruke mailwasher har jeg ikke lasta net ett eneste virus fra mailservere Er AVG bra nok? Tar det det meste av virus? Det er tross alt gratis... Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med å bruke AVG antivirus og Sygate personal firewall?De er begge gratis og funker fint I tillegg bruker jeg Mailwasher som oså er gratis Etter at jeg begynte å bruke mailwasher har jeg ikke lasta net ett eneste virus fra mailservere Hør, hør. Bruker AVG og sygate, gratisversjonene, på 4 PCer her hjemme, og anbefaler det til alle som spør. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Bruker AVG Professional Single Edition,som koster ca:230kr for 2år. http://www.grisoft.com/us/us_avg_online.php#single Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det med at programmene detter ut etter 10 sek, tyder jo på at systemet ditt er infisert av et virus programmert til å ta rotta på alle kjente antivirus- og brannmurprogram. Et eksempel på et virus med denne egenskapen, er W32.Yaha.A@MM, men det finnes mange flere. Stikk innom Symantec Security Response, og søk etter stikkordene "terminate process" i virusdatabasen. Men jeg installerte jo Norton etter jeg hadde formatert. Så kan jeg alikevel ha det viruset? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvis du har litt spenn i lommeboka, så anbefaler jeg sterkt Mc Afee 8.0 Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det med at programmene detter ut etter 10 sek, tyder jo på at systemet ditt er infisert av et virus programmert til å ta rotta på alle kjente antivirus- og brannmurprogram. Et eksempel på et virus med denne egenskapen, er W32.Yaha.A@MM, men det finnes mange flere. Stikk innom Symantec Security Response, og søk etter stikkordene "terminate process" i virusdatabasen. Men jeg installerte jo Norton etter jeg hadde formatert. Så kan jeg alikevel ha det viruset? Da du hadde formatert, installerte du også i samme slengen "Blaster-patchen" for WinXP? Det finnes faktisk slike "antivirus-dødare" som bruker dette sikkerhetshullet i WinXP til å bryte seg inn (husker ikke 100% i farten, søk hos Symantec). Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med å bruke AVG antivirus og Sygate personal firewall?De er begge gratis og funker fint I tillegg bruker jeg Mailwasher som oså er gratis Etter at jeg begynte å bruke mailwasher har jeg ikke lasta net ett eneste virus fra mailservere Avg = Sygate = Mailwasher = Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det med at programmene detter ut etter 10 sek, tyder jo på at systemet ditt er infisert av et virus programmert til å ta rotta på alle kjente antivirus- og brannmurprogram. Et eksempel på et virus med denne egenskapen, er W32.Yaha.A@MM, men det finnes mange flere. Stikk innom Symantec Security Response, og søk etter stikkordene "terminate process" i virusdatabasen. Men jeg installerte jo Norton etter jeg hadde formatert. Så kan jeg alikevel ha det viruset? Da du hadde formatert, installerte du også i samme slengen "Blaster-patchen" for WinXP? Det finnes faktisk slike "antivirus-dødare" som bruker dette sikkerhetshullet i WinXP til å bryte seg inn (husker ikke 100% i farten, søk hos Symantec). Joa, fant fort ut at jeg hadde den blaster greia etter jeg hadde formatert, i og med at den counterdown greia hele tiden kom, problemet forsvinner med Windows Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå