Gå til innhold

Når kommer den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter også en del med mobilkjøp her. Lurer på om jeg skal vente til sommeren eller å bare kjøpe 6600 nå. Det som kan bli tøft til sommeren er nokia's nye s60 (som jeg håper kommer!). Kan jo være den har tv tuner! Hvem vet. Blitz kan jo også være. Gleder meg ekstremt til cebit messen!

Lenke til kommentar

Ser på noen nettbutikker at de han ubekreftet levering til 12.02, og det er jo ikke så ille. Andre har det som bestillingsvare. Så den telefonen er rett rundt hjørnet nå. Har bestilt meg en i dag, så regner med å ha den i løpet av 3-4 uker

Lenke til kommentar
kan noen forklare meg forskjellene på symbianOS/series 60 mot vanlige operativsystem?

mot linux, win XP, Me og sånn??? hehe, d går nok ikke ;)

Symbian er et selskap som ble opprettet i fellesskap av Psion, Nokia, Ericsson og Motorola i juni 1998, med hovedmål å utvikle og standardisere operativsystemer for mobiltelefoner.

Med operativsystemet "EPOC" som fantes på ericsson r380 (tror jeg) oppnår man et felles grunnlag for bærbare telefoner fra forskjellige produsenter med hensyn til trådløs informasjon, nettverk, innholdstjeneste, meldingsformidling og andre funksjoner, noe som i praksis tar mål av seg til å bli en de facto-standard.

Microsoft har også et eget mobil os som finnes på Qtek mobilene (+ noen orange versjoner som heter SPV-***)

Her finnes d meste av microsoft programmer som du kan bruke....

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...