notarget Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ok.. søren å. Skulle ønske det var slik som djorgen sa. Synes det er dumt med slik pokemon slagsmål Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Bah Det er slik "pokemonfight" som du så fint kaller det som er bra da. Hadde det ikke vært slikt i SW:G hadde ikke jeg spilt det iallefall. Takler ikke combatsystemet til spill som Gothic 2 og Morrowind *grøsse* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ok. Så det er slik som spillet i knights of the old republic? Ingen som har en video i kamp status? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har ingen film nei - men kampsystemet er nokså likt. Bare noen visuelle forskjeller egentlig. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Blib: Jeg så på noen video fra spillet nå. Og jeg lurer på 2 ting. 1. Blir det fort natt og dag? Jeg så at solen plutslig kom fort opp. Og månen kom fort opp. stemmer dette? 2. Er alle personene du ser i spillet folk som styrer de? Eller er mange av de datalagd? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Natt/dag-syklusene går relativt seint - eller passende seint .. Nei, langt ifra alle "personer" du møter i spillet er styrt av andre mennesker. Det finnes sikkert tusenvis av npc'er i både byer og ute i ødemarka. Endret 2. februar 2004 av djorgen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan er det med styringen i spillet?Er det like dårlig som Star Wars Old Republic? I kamp foreksempel, du må velge først hvor du skal skute og hva du skal skyte med. Slik final fantasy og pokemon metode... Eller er det slik som morrowind og jedi knight spill.. Nope. Er mer som et FPS... Kan løpe hvor du vil under kampen, kan sette opp/fjerne special-attacks, kroppsstilling, etc. Et ganske så fritt combat-system imho. Fightingen er turbasert. Noe lignende Neverwinter Nights. Dvs. man gjør ikke slossingen selv, men bare forteller avataren din hvem han skal slå, hvilket våpen man skal bruke og hvilke special attacks han skal ta i bruk i tide og utide. Litt merkelig i starten at det ikke er real-time, men man blir vant til det Det er mer som et FPS da. Det har noe å si om du løper eller står stille, sitter nede/ligger, etc. Tror du ikke helt vet hvor viktig det er å posisjonere seg riktig i combat i SWG... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Tror det er ca 10 SW:G-døgn i et døgn hos oss. Kanskje 24. Har aldri telt egentlig men en gang i timen er sikkert ikke så uvanlig nummer. Natta er MØRK! forresten Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hei. Lurte angående betalingen. Har et Visa Electron kort. Kan jeg bruke dette for å betale månedsavgiften? Edit: Noen som vet om en billig butikk jeg kan kjøpe SWG? Endret 2. februar 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
japsejan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan er det med styringen i spillet?Er det like dårlig som Star Wars Old Republic? I kamp foreksempel, du må velge først hvor du skal skute og hva du skal skyte med. Slik final fantasy og pokemon metode... Eller er det slik som morrowind og jedi knight spill.. Nope. Er mer som et FPS... Kan løpe hvor du vil under kampen, kan sette opp/fjerne special-attacks, kroppsstilling, etc. Et ganske så fritt combat-system imho. Fightingen er turbasert. Noe lignende Neverwinter Nights. Dvs. man gjør ikke slossingen selv, men bare forteller avataren din hvem han skal slå, hvilket våpen man skal bruke og hvilke special attacks han skal ta i bruk i tide og utide. Litt merkelig i starten at det ikke er real-time, men man blir vant til det Det er mer som et FPS da. Det har noe å si om du løper eller står stille, sitter nede/ligger, etc. Tror du ikke helt vet hvor viktig det er å posisjonere seg riktig i combat i SWG... hehe, joda.. figthing stances er ganske avgjørende.. spess hvis man er marksman-type fyr da man treffer mye bedre i "prone" enn "stand" og "kneel" osv. Er også kjedelig å ligge foran en som kutter deg opp med sverd osv. så stances er viktig ja... samme om du løper eller står i ro. Men siden du nevnte det så tok ikkje jeg det med... eller noe sånt Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan man ha akimbo pistoler og leke actionhelten fra en vilken som helst John Woo film? /me vil ha akimbo scout blastere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå