Gå til innhold

SWG og betaling for MMORPGer generelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blib: Jeg så på noen video fra spillet nå. Og jeg lurer på 2 ting.

 

1. Blir det fort natt og dag? Jeg så at solen plutslig kom fort opp. Og månen kom fort opp. stemmer dette?

 

2. Er alle personene du ser i spillet folk som styrer de? Eller er mange av de datalagd?

Lenke til kommentar

Natt/dag-syklusene går relativt seint - eller passende seint ..

 

Nei, langt ifra alle "personer" du møter i spillet er styrt av andre mennesker.

Det finnes sikkert tusenvis av npc'er i både byer og ute i ødemarka. :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Hvordan er det med styringen i spillet?

Er det like dårlig som Star Wars Old Republic? I kamp foreksempel, du må velge først hvor du skal skute og hva du skal skyte med. Slik final fantasy og pokemon metode...  :thumbdown:

 

Eller er det slik som morrowind og jedi knight spill..

Nope.

 

Er mer som et FPS... Kan løpe hvor du vil under kampen, kan sette opp/fjerne special-attacks, kroppsstilling, etc. Et ganske så fritt combat-system imho.

Fightingen er turbasert. Noe lignende Neverwinter Nights.

 

Dvs. man gjør ikke slossingen selv, men bare forteller avataren din hvem han skal slå, hvilket våpen man skal bruke og hvilke special attacks han skal ta i bruk i tide og utide.

 

Litt merkelig i starten at det ikke er real-time, men man blir vant til det :green:

Det er mer som et FPS da.

Det har noe å si om du løper eller står stille, sitter nede/ligger, etc.

 

Tror du ikke helt vet hvor viktig det er å posisjonere seg riktig i combat i SWG... :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det med styringen i spillet?

Er det like dårlig som Star Wars Old Republic? I kamp foreksempel, du må velge først hvor du skal skute og hva du skal skyte med. Slik final fantasy og pokemon metode...  :thumbdown:

 

Eller er det slik som morrowind og jedi knight spill..

Nope.

 

Er mer som et FPS... Kan løpe hvor du vil under kampen, kan sette opp/fjerne special-attacks, kroppsstilling, etc. Et ganske så fritt combat-system imho.

Fightingen er turbasert. Noe lignende Neverwinter Nights.

 

Dvs. man gjør ikke slossingen selv, men bare forteller avataren din hvem han skal slå, hvilket våpen man skal bruke og hvilke special attacks han skal ta i bruk i tide og utide.

 

Litt merkelig i starten at det ikke er real-time, men man blir vant til det :green:

Det er mer som et FPS da.

Det har noe å si om du løper eller står stille, sitter nede/ligger, etc.

 

Tror du ikke helt vet hvor viktig det er å posisjonere seg riktig i combat i SWG... :)

hehe, joda.. figthing stances er ganske avgjørende.. spess hvis man er marksman-type fyr da man treffer mye bedre i "prone" enn "stand" og "kneel" osv.

 

Er også kjedelig å ligge foran en som kutter deg opp med sverd osv. så stances er viktig ja... samme om du løper eller står i ro. Men siden du nevnte det så tok ikkje jeg det med... eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...