Blib Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Yes, jeg *må* ha meg SWG. NÅ!-liksom. "Kan-ikke-vente-til-i-morgen"-må-ha-det følelsen. Og siden jeg ikke fant det på Elkjøp eller lignende sine sider på nett og jeg tipper at de ville hatt det dyrere enn nettbutikker uansett, endte jeg altså opp med å søke gjennom diverse nettbutikker. Til slutt fant jeg altså DVDStrax.no. Har ingen erfaring med de selv, men det fantes hele 3! referanser til dem på forumet. Først og fremt: Er det en god shappe på service/retur og hastighet på utsending av varer? Ellers: Hvordan kan man se om de har en vare på lager eller ikke. Under SWG fant jeg ingen informasjon om dette iallefall. Så, er det noen som har prøvd seg på MobilPost fra dem? Det står nemlig at Varen vil bli sendt deg så fort den er tilgjengelig. Den totale prisen inkl.frakt for denne varen vil bli Nok 299.00 Men jeg leste en post om at de sender fra Danmark, og da vil jo toll/moms komme inn i bildet. Unngår en dette da og havner KUN på totalt 299? Kan man stole nok på dem til å forhåndsbetale? Og den kundetelefonen deres. Den går jo til Danmark. Kan man regne med å finne noen som snakker norsk der? Jeg fatter *ingenting* av dansk og vil nok få store problemer med muntlig kommunikasjon der. Jeg hadde først tenkt å ringe ned og høre med dem om flere av disse spørsmålene jeg nå da heller stiller her, men siden jeg frykter å måtte komme i samtale med en danske, dropper jeg den ideen. Mail er heller ikke en frykteligt attraktiv løsning da jeg må ha dette spillet *NÅ!* Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bestilte Collector's Edition av "Fellowship of the Ring" fra der, men det viste seg å bli en dyr affære pga. ****** proteksjonistiske idiotiske norske avgiftslover. Er du heldig glipper den gjennom systemet. Har ingenting å utsette på dem som butikk, men har du sjekket play.com, de er raske å sende... Athelas Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 De hadde den ikke inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå