pgdx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Takk TJcombo og så har jeg et spørsmål til:P går det ann å lage om det bildet eller designet jeg har aget i PS 7 om til HTML? og få inn HTML inn i bildet? Og er det muligt å lage "mouse over" i Photoshop 7 og isåfall hvordan? Du må nok skrive kodingen selv, og det er litt arbeid med det. I mellomtiden bør du lære deg html og css. http://www.w3schools.com Mouse over er ikke mulig å lage i photoshop. De to beste alternativene er ved hover i CSS og *kremt*javascript*kremt* Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ja det kan jeg men hvordan legger jeg inn HTML i ett image? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ja det kan jeg men hvordan legger jeg inn HTML i ett image? Nå spør du vanskelig, gitt. Hvis du tenker å ha skrift o.l. oppå et bilde, andefaler jeg deg å bruke det bildet som bakgrunn... Prøv å definere spørsmålet litt bedre. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 JEg har et bildet. og vill ha feks en "poll" i html på den ene siden av bildet. er det muligt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvis jeg har fortstått deg rett, så kan du legge bildet som bakgrunn, og bruke <align="left/right">( ? ) på pollen, slik at den står på siden av bildet... skal ikke være noe vanskeligere enn det, skulle jeg tro Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 JEg har et bildet. og vill ha feks en "poll" i html på den ene siden av bildet. er det muligt? På den ene siden av bildet? Ja, det er mulig, men lite med html. Da må du nok ty til Javascript og/eller PHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå