Gå til innhold

Anbefal et bra socket 478 HK til P4.

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke hatt noen form for problemer med Ic7-max3. Kjempefornøyd :yes:

Helt enig! Abit IC7-MAX3 er vel det beste hovedkortet du kan få for P4 idag. Det koster litt, men du får absolutt valuta for pengene, både med tanke på stabilitet, overklokking, hastighet og bundle.

Arcade

Lenke til kommentar

men så kan du ikke akkurat sammenligne IC7-MAX3 med Nf7-S. IC7 kortet koster vel over dobbelt så mye. Ikke les dette som at det er et dårlig kort, men det koster som det smaker. IS7(-G) er vel en del nærmere NF7-S. Men er du villig til å betale det IC7-MAX3 koster er det bare å kline til

arcade: Når det gjelder stabilitet og bundel stiller vel disse kortene likt. Det er heller ikke mye ytelses forskjell. Men når vi kommer til overklokking er nok MAX-3 et par steg forran selv om IS-7. Selv om ikke dette kortet heller er noen spessiel sinke når det gjelder overklokking.

Endret av m3gSe|v
Lenke til kommentar
Skal bytte fra AMD til Pentium 4.

Så langt har jeg et veldig bra NF7-S kort som jeg skal selge i lag med AMD`en, det vil si at jeg trenger godt tips til Socket 478 HK :)

Hei ^Th0mas^

Ser du er kommet til fornuft. :D

Nå er det en del som har anbefalt deg ABIT og de er sikkert veldig bra.

Men jeg vil heller anbefale deg ASUS hovedkort. Jeg personlig trur heller på dette merket. Har hatt mange ASUS kort og aldri hatt problemer.

Anbefaler dette:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl

Begge har Intel chipsett 865/875.

Veldig bra kort :thumbs:

Endret av John Kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...