Bandidos-Pelle Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vel, overskriften sier vel det meste! Jeg lagde en DVD med Pinnacle, men endte opp med noen mapper! Hvordan skal jeg brenne dette ned på DVD via Nero, f.eks?? Jeg har DVD-brenner, of course, men jeg trenger et lite spark i gang! Lenke til kommentar
eitp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du brenner den i Pinnacle også! Veldig lett (hvis ingenting skjærer seg...) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Du brenner den i Pinnacle også! Veldig lett (hvis ingenting skjærer seg...) Hmm. Problemet er at jeg ikke kan bestemme selv hva som er DVD-brenneren min. Den ser bare på CD-romen min som er "master", og skjønner at "nei, det her går ikke. Dette er ikke en DVD-brenner", og så går det ikke. Den andre er en DVD-brenner, men jeg får ikke valgt den... Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 På support-sidene til Pinnacle (www.pinnaclesys.com) kan du finne en egen oppdatering. Mener den heter noe sånt som 'CD/DVD Update'. Last den ned, installer og se om det går bedre da. /Øystein Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er leneidg til å lete. Hvis du gidder, så lurer jeg på om du kan gi en direkte link! Lenke til kommentar
macgeier Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Den måten jeg liker best, etter prøving og feiling, det vil si at jeg føler at jeg har mest kontroll på er: Når du er klar for brenning: 1) Gå inn på DVD menyen og kryss av for noe sånt som "generate DVD files but don`t burn", filene blir da lagret, du kan se på disse senere. 2) Når du vil brenne, åpner du prosjektet og går du inn i samme menyen og krysser av for noe sånt som "Burn DVD from previously generated files". Skal du ha flere kopier så kan du bare repetere. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg er leneidg til å lete. Hvis du gidder, så lurer jeg på om du kan gi en direkte link! Du kommer til nedlastingsidene ved å følge: denne lenken!. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå