Gå til innhold

Spillet mitt hakker no J******

Anbefalte innlegg

når jeg spiller Desert Combat 0,6 , spiller jeg med 64 players CO-OP ta f.eks. ELALMEIN(el no sånt) når jeg spiller, og det begynner å komm en del spillere samtidig begynner det å hakke.... fryktlig kjett!!!

kan det være skjermkortet mitt??

GeForce 4 MX 420 64mb

kansje på tide med et nytt skjermkort?? vurderer et Power Color radeeon 9200SE 128 mb

er dette et lurt valg?

Endret av Tho®¿
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg spiller Desert Combat 0,6 , spiller jeg med 64 players CO-OP ta f.eks. ELALMEIN(el no sånt) når jeg spiller, og det begynner å komm en del spillere samtidig begynner det å hakke.... fryktlig kjett!!!

GeForce 4 MX 420 64mb

kansje på tide med et nytt skjermkort?? vurderer et Power Color radeeon 9200SE 128 mb

er dette et lurt valg?

Kan være skjermkort, ja... Men om du er villig til å gjøre som meg vil du ikke angre, nemlig kjøpe Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB Lite-Retail for ca. 2700 kr. Ellers så er jo kortet du har skrevet et ok valg, men du vil ikke kunne nyte masse detaljer med AA og AF, osv...

Lenke til kommentar

GeForce 4 MX 420 64mb

er dette et lurt valg?

Kan være skjermkort, ja... Men om du er villig til å gjøre som meg vil du ikke angre, nemlig kjøpe Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB Lite-Retail for ca. 2700 kr. Ellers så er jo kortet du har skrevet et ok valg, men du vil ikke kunne nyte masse detaljer med AA og AF, osv...

takker! det var en litt vel høy pris for meg....

Lenke til kommentar

er dette et lurt valg?

Du går fra et dårlig skjermkort til et dårlig skjermkort? Hva er poenget?

Skal du ha det billig og kurant, kjøper du R9500/9600, skal du ha det bra, kjøper du R9800 PRO/XT.

ok takker så meget

Lenke til kommentar

er dette et lurt valg?

Du går fra et dårlig skjermkort til et dårlig skjermkort? Hva er poenget?

Skal du ha det billig og kurant, kjøper du R9500/9600, skal du ha det bra, kjøper du R9800 PRO/XT.

Hei du!

Da mener du dette da?

Asus Radeon 9600SE 128MB DDR

AGP, ATI 9600SE, DVI-I, Tv-Out, Retail

fra komplett.no

Lenke til kommentar

Neinei, ikke SE. Det står jo, som alle vet, for Slow Edition. :)

Enten Pro eller Non-pro. Pro er et lite hakk kjappere. Jeg vil egentlig anbefale å vente litt, spare en tusenlapp ekstra, og kjøpe et R9800-basert kort. Da har du det ypperste av det ypperste, og du trenger ikke å lete etter et nytt kort om et halvt års tid.

Eventuelt ta deg en tur i bruktmarkedet og se om noen selger et R9700-kort.

Lenke til kommentar

Hold deg langt unna SE-skjermkort.

Et 9600XT-kort er billig og fullt brukbart.

9600XT og 9800XT kommer med en kupong som gir deg rett til en kopi av spillet Half-Life 2 når det kommer.

Hos Komplett.no bruker de betegnelsen Full-Retail og Lite-Retail som indikerer om de henholdsvis har kupongen eller ikke.

Anbefaler at du spanderer på deg et Full-Retail-kort. Full-Retail koster ca. 100 kroner mer enn et Lite-Retail, men du sparer ca 400 kroner når Half-Life 2 kommer i butikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...