power Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei.. Jeg satt å hørte på nrk mpetre i dag.. Og da kom jeg til å høre på en helt genial sang.. Derfor logget jeg meg inn på mpetre clanen sin side å sjekket ut hva sangen het.. Den het Jump to It med gruppa Dirty Funk.. Denne sangen hadde jeg så lyst på at jeg sjekket rundt på nettet etter den.. På akersmic, på cdon, på play.com.. ingen hadde den... Er det noen som vet hvor denne kan være rå å få tak i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg lastet ned et dokument fra DC en gang... Lenke til kommentar
farke Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ...skulle vært postet HER. Lenke til kommentar
power Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Fikk du endelig brukt bildet ditt nå da? Du er tøff ass Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Fikk du endelig brukt bildet ditt nå da? Du er tøff ass La oss heller kalle han MEGET tøff. Han har ventet meget lenge på å bruke dette bilde, og jeg må si han brukte det i et perfekt tidspunkt. MEGET tøft! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Fabelaktig tøft, sett fra mitt perspektiv. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 er det så lovlig å drive med sånn der da? jaja, likte du sangen så er vel alltids cden å få kjøpt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg tror farke er litt mindre anspent nå ja Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.ileet.net/images/wrongforum.jpg ...skulle vært postet HER. Kjækt å se at folk begynner å ta ibruk litt kule bilder. Her er det forresten et par festlige soundklips, sånn bare for å spamme litt. Artig låt for anledningen: her Lenke til kommentar
power Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) er det så lovlig å drive med sånn der da? jaja, likte du sangen så er vel alltids cden å få kjøpt Som jeg sa over.. var den faktisk ikke rå å få tak i.. Hverken på cdon, play.com, akersmic.no eller ginza.se .. Edit: Og ja.. Det er 100% lovlige nettbutikker som selger 100% lovlig musikk.. har ikke vært snakk om noe annet Endret 26. januar 2004 av power Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Fikk du endelig brukt bildet ditt nå da? Du er tøff ass haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå