johanf Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har ikke vært her på noen dager, men jeg vet det er en stor skjermtest i anmarsj - hva er status? Skal vi se, er det Øyvind Dahle "du" heter? Kan du fortelle meg noe om Hitachi sin 19" LCD skjerm? Tror den har produkt ID CML190SXWB (B'en er sikkert for BLACK). _ johanf Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Status: Sitter å skriver på den nå, alle skjermer er testet. Skal få levert tilbake skjermene til de ulike leverandørene. Tipper jeg er ferdig på fredag med skrivingen, sender den til Howard. Han bruker sikkert noen dager på å sette den opp. Det er nå mandag 26.01 klokken 0916. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 me too! Har du en klar vinner til spill-skjerm eller var de fleste like gode?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har to soleklare vinnere i spillklassen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ahh vær så snill, tell me.. Har ventet siden jeg fikk høre om testen etter å få kjøpt meg en skjerm. Må få avgjort om jeg kjøper eller ikke fordi jeg drar ikke på Tg uten lcd i år. Please, trenger en gaming skjerm Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 skal du bare bruke den til spilling? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Spilling er nummer.1 ja. Blir vel brukt litt til skolearbeid og film, men det er nok spill egenskapene til en lcd skjerm jeg setter i høysetet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Skal du fortelle han vinneren, gjør det i PM. Er spent selv, men jeg foretrekker da å vente Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ikke si noe før testen blir publisert. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Vi vil vel alle ha resultatet av testen, og jeg har delte meninger angående om jeg vil ha deler av den nå eller om han skal sende evt. småbiter til noen i PM. Selv vil jeg bare vite hvordan Hitachi sin 19" kommer ut i forhold til de andre - time will tell! _ johanf Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 2 soleklare vinnere??? Pokker, jeg har bare råd til 1 skjerm...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå