Gå til innhold

Mobiltelefon m/kamera fra LGe...


Wammis

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg mobiltelefon m/kamera fra LG og har blant annet sett på LG 7100. Den har smooth design, men ifølge en test her på siden var ikke den noe særlig god på ytelse og teknologi.

 

Jeg har sett på LG5400, og likte den veldig godt. Ganske likt eller helt likt design som LG7100, og dessuten var den både billig og god på ytelse og teknologi. Problemet var at den ikke hadde kamera.

 

Så det jeg lurer på er om det går an å kjøpe kamera som tilbehør/ekstradel til LG5400?

 

 

 

Mvh wammis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet, er det ikke mulig å koble til kamera til LG5400, men jeg garanterer det ikke. Fant ingen steder noe som kan bekrefte/avkrefte det jeg sier, men som sagt, tror ikke det finnes.

 

Men dog, hvis det skulle finnes, så vil jeg tro du må ut med en høy sum for det! Slikt utstyr er dyrt, da LG ikke er en etablert produsent her i norden.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe meg mobiltelefon m/kamera fra LG og har blant annet sett på LG 7100. Den har smooth design, men ifølge en test her på siden var ikke den noe særlig god på ytelse og teknologi.

 

Jeg har sett på LG5400, og likte den veldig godt. Ganske likt eller helt likt design som LG7100, og dessuten var den både billig og god på ytelse og teknologi. Problemet var at den ikke hadde kamera.

 

Så det jeg lurer på er om det går an å kjøpe kamera som tilbehør/ekstradel til LG5400?

 

 

 

Mvh wammis

Jeg føler testen her på amobil var noe urettferdig ovenfor G7100. Greit at den ikke har blåtann, og at den blir noe treig til mms, siden den "tenker" en del når det blir satt inn bilder og lyd. Man får heller ikke automatisk stor bokstav etter punktum i skriving av sms.

 

Men alle telefoner har noe som kunne vært forbedret, og feilene på G7100 er etter min mening ikke større enn at det ikke bør hindre deg i å kjøpe telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...