master2 Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Men for å svare til Svag: hvilke wbsider har du noen god erfaring med?? Jeg er veldig interessert... skal ha en ny bærbar Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Se på topic da man!!! Du annbefaler på det varmeste www.hovedkort.no/wwwdataleverandoren.no Hvis du er så fornøyd med dem, hvorfor søker du plutselig nå etter anbefalninger av andre aktører? Du har allerede basjet på leggen en gang! Kan ikke du gjøre deg selv en bjønetjeneste å holde kjeft? Skade er allerede sjedd ikke føkk opp mer nå! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Men for å svare til Svag: hvilke wbsider har du noen god erfaring med?? Jeg er veldig interessert... skal ha en ny bærbar komplett, psdata, microplex (har ikke bærbar, men dog), hwb osv. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å svare, men... Endret 25. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Dårlig bruk av emnfeltet. Lenke til kommentar
Selgern-01 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har de samme eiere som distributøren www.Dataleverandoren.no ??? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dårlig bruk av emnfeltet. Var det bare en notis eller har du tenkt å stenge tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg