yngste Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kommer ikke ut på nettet ved normal pålogging fordi oppkoblingen genererer feil IP-adresse. Denne skal starte på 193. Men i den lokale oppkoblingen kan jeg se at en annen ffast IP-adresse som begynner på 169 blir valgt. Har Tele 2 ADSL abonnement. For å komme på nettet må jeg gå inn i Norton System Works og slå av brannmuren og deretter gå inn den lokale oppkoblingen og velge Rèparer på oppkoblingen. Da kommer det opp korrekt Ip-adresse som begynner på 193. Er det noen "guruer" som kan hjelpe meg med dette problemet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kommer ikke ut på nettet ved normal pålogging fordi oppkoblingen genererer feil IP-adresse. Denne skal starte på 193. Men i den lokale oppkoblingen kan jeg se at en annen ffast IP-adresse som begynner på 169 blir valgt. Har Tele 2 ADSL abonnement. For å komme på nettet må jeg gå inn i Norton System Works og slå av brannmuren og deretter gå inn den lokale oppkoblingen og velge Rèparer på oppkoblingen. Da kommer det opp korrekt Ip-adresse som begynner på 193. Er det noen "guruer" som kan hjelpe meg med dette problemet. Du må sette opp norton til og tillate at maskinen får kontakt med DHCP-server. Lenke til kommentar
yngste Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Kommer ikke ut på nettet ved normal pålogging fordi oppkoblingen genererer feil IP-adresse. Denne skal starte på 193. Men i den lokale oppkoblingen kan jeg se at en annen ffast IP-adresse som begynner på 169 blir valgt. Har Tele 2 ADSL abonnement. For å komme på nettet må jeg gå inn i Norton System Works og slå av brannmuren og deretter gå inn den lokale oppkoblingen og velge Rèparer på oppkoblingen. Da kommer det opp korrekt Ip-adresse som begynner på 193. Er det noen "guruer" som kan hjelpe meg med dette problemet. Takk for mulig løsning på problemet, men kan du fortelle meg hvordan jeg gir Norton tilgang til DHCP server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå