Gå til innhold

www.hovedkort.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville på ingen måte snikreklamere for denne siden!!

jeg har sett i ettertid at det var dårlig formulert!!!!

Jeg ville egentlig bare anbefalle dette stedet for brukere, fordi de har levert raskt til meg, og det jeg har bestilt derfra har vært av god kvalitet!!!

For de som har oppfattet dette som snikreklame beklager jeg!!!

Lenke til kommentar
Jeg ville egentlig bare anbefalle dette stedet for brukere, fordi de har levert raskt til meg, og det jeg har bestilt derfra har vært av god kvalitet!!!

I likehet med de fleste andre seriøse nettbutikker. Ser ikke hva som skal være så fantastisk med akkurat hovedkort.no. Sidene deres ser mer "hjemmelaget" ut i forhold til andre store og etablerte nettbutikker.

Lenke til kommentar
jeg ville på ingen måte snikreklamere for denne siden!!

jeg har sett i ettertid at det var dårlig formulert!!!!

For de som har oppfattet dette som snikreklame beklager jeg!!!

Jeg skjønner ikke hvorfor du lurer på om Komplett er bedre, dersom du er så fornøyd med hovedkort.no, og varene de selger er jo stort sett fra samme produsent så kvaliteten er nok rimelig lik.

Både komplett.no og hovedkort.no er kjente webshop'er for mange, og det er fint at du sier at du er fornøyd med de.

Tydeligvis mange paranoide "wanna-be-moderatorer" her inne som tar all positiv omtale som snikreklame (bortsett fra hvis det er om Komplett eller Microplex).

Stå på - verden er full av juks og fanteri - bedre å beskylde en for mye enn en for lite :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...