master2 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 For litt siden bestilte jeg deler fra www.hovedkort.no Dette gikk ganske bra, men er komplett bedre? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Snikreklame? Eller er det kanskje sniksnikreklame? (de vet jo at det ikke fungerer nå så konkurrentene "reklamerer" for dem også mistenker folk og tror hovedkort.no er useriøse? Nei, vet ikke jeg... men litt tvilsom... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Lukter snikreklame lang vei Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Denne tråden er startet for 5. gang i dag. Den blir rapportert. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er jo ingen argumenter for at www.hovedkort.no er bra. Så dette er snikreklame. Ergo, ikke bestill fra slike useriøse aktører. Og la oss avslutte og legge denne tråden død nå, så de får minst mulig reklame. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Pass deg for snikreklame. Om du vil anbefale en webshop, gi vertfall noen seriøse erfaringer før du anbefaler dem. Lenke til kommentar
master2 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 jeg ville på ingen måte snikreklamere for denne siden!! jeg har sett i ettertid at det var dårlig formulert!!!! Jeg ville egentlig bare anbefalle dette stedet for brukere, fordi de har levert raskt til meg, og det jeg har bestilt derfra har vært av god kvalitet!!! For de som har oppfattet dette som snikreklame beklager jeg!!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg ville egentlig bare anbefalle dette stedet for brukere, fordi de har levert raskt til meg, og det jeg har bestilt derfra har vært av god kvalitet!!! I likehet med de fleste andre seriøse nettbutikker. Ser ikke hva som skal være så fantastisk med akkurat hovedkort.no. Sidene deres ser mer "hjemmelaget" ut i forhold til andre store og etablerte nettbutikker. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg ville på ingen måte snikreklamere for denne siden!! jeg har sett i ettertid at det var dårlig formulert!!!! Jeg ville egentlig bare anbefalle dette stedet for brukere, fordi de har levert raskt til meg, og det jeg har bestilt derfra har vært av god kvalitet!!! For de som har oppfattet dette som snikreklame beklager jeg!!! Jeg skjønner ikke hvorfor du lurer på om Komplett er bedre, dersom du er så fornøyd med hovedkort.no, og varene de selger er jo stort sett fra samme produsent så kvaliteten er nok rimelig lik. Både komplett.no og hovedkort.no er kjente webshop'er for mange, og det er fint at du sier at du er fornøyd med de. Tydeligvis mange paranoide "wanna-be-moderatorer" her inne som tar all positiv omtale som snikreklame (bortsett fra hvis det er om Komplett eller Microplex). Stå på - verden er full av juks og fanteri - bedre å beskylde en for mye enn en for lite Lenke til kommentar
master2 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 takk Oslo 72!!!! Endelig en som forstår... jeg skal ikke gnåle noe mer om det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå