Klovlid Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Eg har nemlig problem med å få en start beep og skjermbilde når eg startar maskina. tok så ut cpu og fann et merke i eine hjørnet som såg ut som kretsar, dei var forresten svarte og dei var forma som ein firkant om det skulle vere til hjelp. kan noken forklare det eller seie meg om den e død. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvis noe på en av komponentene dine er svidd, (lukter svidd) så er de nok ikke brukelige nei Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva slags maskinvare har du? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Husker du om den flekken har vært dær? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 nei huska ikkje om den var der. Maskina består av: K7N2 Delta ILSR Socket A Amd 2500+ Socket A corsair 512 ddr 3200 Sapphire radeon 9600 256mb Hercules Lydkort Q-tec 400w funkar fint Cooler master aero vifte med turbin. kr 190 eller noke sånt på kompplett. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vil ikkje tru en CPU endrer utsjåande fra utsida om du svir den under overklokking f.eks. Tviler forresten på at du klarte å sjå kretser, om det var kjernen du trudde du såg kretser på, så ser det ut som pulver om du knuser av et hjørne - så smått er det. Ellers klarer du iallefall ikkje få fram kretser uten å gjøre meir enn å svi den CPU er ødelagt om du ikkje får det beroligande "POST-completed-pipet" i oppstarten. En ekkel følelse. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 eg får ikkje oppstart lyden, so då e den vel daude. Takk. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Test cpuèn i en annen maskin hvis du har tilgang til en.. Tror ikke de svarte firkantene dine er svi merker. Det er en liten svart firkant på amd cpu er hvis jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 En svidd CPU ser akkurat lik ut som en som ikke er svidd. Har testet med en xp1600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå