Caliber Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei. Bygget meg en ny pc med de overnevnte diskene for et par måneder siden og alt funker smertefritt. Fikk litt hjelp av en venn til å installere, han tok seg bl.a. av installasjonen av diskene. Leser om mange som snakker om installasjon av S-ATA driver via diskett under bootup, men jeg fikk aldri med noen diskett til noen av disse diskene. Noen som kan forklare dette og burde jeg laste ned nye s-ata drivere fra noe sted? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Driverane er til s-ata kontrolleren og ikkje til diskane... Og når det gjeld å laste ned nye drivere, gjør som russerene: If it works don't tuch(fix) it. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei jeg brukte driver til sata fra CD-romen som fulgte med hovedkortet og kopierte de over på en diskett og brukte denne under innstalering av windows. Det funket fint for min del. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har tydeligvis drivere til s-ata kotrolleren installert, men fant en nyere versjon på abits website. kan jeg installere denne uten at d blir noe kluss? Trenger vel ikke å uninstallere den eldre versonen først? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Azton Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Som sagt, hvorfor fikle med det, hvis det allerede virker? Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nye drivere er jo 'som regel' oppdaterte. De siste s-ata driverne fra ABIT på max3 hk'et mitt kurerte iallefall IRQ problemer og mye høyere ytelse på 2003 server systemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå