B-Man Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg hadde før et AOPen HQ08 kabinett, da hørte jeg knapt min IBM Deskstar 45 Gb. For en stund siden solgte jeg dette kabinettet (Orka ikke å bære noe så jævlig stort og kjøpte SLC Mirror Black istedet) Når jeg vel fikk instalert alt i det nye kabinettet var noe av det første jeg la merke til: HDD BRÅKER som et J**** treskeværk. Før hadde jeg såvidt hørt når den gikk. Noen som har noen formening om hvorfor HDD bråker mer i SLC "Mirror Black" en i AOpen HQ08?? Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Pga. det kabinette er av dårligere kvalitet og hd en vibrasjon i kabinette.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Kan være fordi ditt nye kabinett ikke er så solid som ditt gamle og derfor blir det mere vibrasjoner som resulterer i mere støy. Kan høyst sansynlig få vekk en del støy med hjelp av støydempingsmatter. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 http://mn-tannteknikk.no/kjello2/stille_harddisk.jpg Enkelt og effektivt :smile: Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Hva med tykke gummi matter som man skjærer til å legger i mellom HDD og ramma. Vil ikke det deme noe av støyen. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hmmm..har oxo tenkt på 2 gummi pakninger mellom harddisk og ramme,blir jo (nesten)samme som drev-rammene de selger på mp?eller er det netconnection?,ikke sikker ,men gummi er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå