Djevlen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har Windows XP og tror kanksje at jeg kan ha virus.. Når jeg trykker CTRL+ALT+DEL for å se hvilke prosesser som kjøres ser jeg at "DEVLDR32.EXE" kjøres 5 ganger. Hva er dette? Hver gang jeg slår av maskinen må jeg avslutte disse 5 prosessene selv, maskinen klarer tydeligvis ikke. Hva er dette? Kan det være virus? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) hva med å kjøre en virus scan da det er gratis online scan på www.trend.com Endret 25. januar 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
Herm Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nei, du har sansynligvis ikke virus. Dette er en prosess som har tilknyttning til Creative Soundblaster eller noe. Er kjent for å lage masse krøll når du starter opp eller slår av maskinen. Det som var litt merkelig var at det ble kjørt fem stykker samtidig? Tror du kan få litt hjelp her. http://www.answersthatwork.com/ Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Her finner du ut om programmer som kjører i bakgrunnen. Det er nok riktig at det er noe fra Creative. Foreslår en opprydding. Det skal bare hvere en der. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Jeg forestår at du bruker en annen kategori neste gang du har "virus". Hardware -> Greiene som er inne i selve pc'en. oftware -> Programmer på harddisken din Endret 25. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå