deaktivert443556 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Her er en fyr som har en slik rør-løsning. Vet ikke om det er så veldig ryddig, men det ser da fett ut! Edit: Redigert link. Se også post #20 for å se hvordan denne mannen har det på "gutterommet" sitt. Meget interessant tråd forresten, men fullstendig demoraliserende hvis man tror at man har et fett setup selv... Endret 31. januar 2004 av Bradbury Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Skal ikke legge meg opp i hva som er praktisk og hva som gir bedre kjøling osv. Men, vurder en ting før du bruker rør. Rør er stive og vil ta opp all vibrasjon. Det betyr at koblinger faktisk kan begynne å lekke. Plastslanger svinger mer med vibrasjoner og er dermed ikke utsatt for samme påkjenning.. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det som hadde vært fett er og Koble seg innpå oppstikkene inni huset så drar du en 12 mm cu rør derfra og inn til den blokka så har du vann fra springen hehe... så ut andre siden og ned i spillvannsrørene! Blir litt trykk så det blir sikekrt kaldt 5 bar. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hmm rør isteden for slanger ?? da kan du ikke flytte pcen en cm en gang Hallo? Rørene er jo INNI pc'en da! å faan-- seff.. glemt d æ har slangan utafor pc'en chø... sry... Hva gjør dem uten for pcen? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kanskje fordi radiator/tank er montert utafor pcen Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 KOBBERRØR ER JO GENIALT. Det sier seg selv. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 polerte kobberrør hadde vært pent + at de fungerer som en radiator, skal mekke det når jeg får tid, man kan jo bøye de til en viss grad om man har en bøyetangsak Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Det som hadde vært fett er og Koble seg innpå oppstikkene inni huset så drar du en 12 mm cu rør derfra og inn til den blokka så har du vann fra springen hehe... så ut andre siden og ned i spillvannsrørene! Blir litt trykk så det blir sikekrt kaldt 5 bar. hadde jo vert genialt .. Ferskt vann hele tia Endret 11. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jeg har delvis kobberrør i pc'n, kan legge ut bilde når jeg kommer hjem. Tipper en del har chieftech kabinett her, jeg har selv aluminumsversionen av miditoweret. Under PSU går det to avstivere på tvers, og inni de er det akkurat plass til å legge et 1/2" kobberrør Edit: Her er bildene som jeg lovet Vistes litt dårlig her så jeg la ved ett til Endret 11. februar 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
hysing Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hvilke radiator er du har white_tiger? åssen er ytelssen på den? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Vet ikke hva den heter eller hvem som produserte den, kjøpte hele vannkjølinga av en som jeg gikk i klasse sammen med, han husket ikke hvem som hadde produsert den heller. Vannkjølinga som består av Maze3 GPU og CPU blokk, Eheim 1048, den stoooore radiatoren, en vanntank som jeg heiv ut fordi den tok for mye plass og noen meter silikonslange for at han fikk min Swiftech MCX4000B kjøler og 1000kr mellomlegg Kjører radiatoren med ei Enermax 120mm vifte på laveste hastighet, men skal kjøpe meg alu titanvifter for å ha på hver side istedet. Har nå max load på CPU på 50c, men var på 45 når jeg ikke hadde på GPU blokka, så jeg tror jeg skal ha CPU først i systemet neste gang jeg gjør om. Det blir når jeg kjøper meg Antec Truecontrol og vannkjøler den Den radiatoren er litt stor for meg egentlig da, da den går et par cm over hovedkortet. Slik er radiatoren bygd opp: (ikke klag på støvet jeg tok den ut for å renske den å sette på viftefilter ) Endret 13. februar 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå