Gå til innhold

Rollercoaster Simulation

Anbefalte innlegg

Dette er en tittel som føyer seg i rekken over sære nisjespill, hvis det da kan kalles et spill. Det er heller en simulator som tittelen henspeiler. Rollercoaster Simulation tar berg- og dalbane-spill til et nytt stadium. For en berg- og dalbane fanatiker er kanskje dette den ultimate tittel, men for oss andre blir det alt for kjedelig. Simulatoren foregår tross alt på en PC, og begrensningene sier seg selv.

Les hele anmeldelsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nokk si at det er et litt bortkastet spill slik som MS sine train-simulator. Nesten som om de lager spill for ca 100.000 personer og ferdig med det...og-hvis-flere-kjøper-det-så-er-det-fint-holdning. Alt for tamt, men sikket bra for berg og dalbane entusiasmer. Blir kanskje extra bra hvis de har ei stor vife som kan blåse luft i håret slik at de får "REal time experience" :grin:

Lenke til kommentar

Rollercoaster Simulation tar berg- og dalbane-spill til et nytt stadium??

ja jøss hvis du hadde prøv Ultimate Ride som faktisk har vært ute siden November 2001 så hadde du ikke sagt at dette spillet "tar berg- og dalbane-spill til et nytt stadium" pøh du får ta og prøve Ultimate Ride som foressten er MYE MYE bedre enn dette dritt spillet! Tror de burde skifte tittel til

"Many Limits Simulation" for du kan ikke bygge like ville og kule Berg og dalbaner som du kan i Ultimate ride!!

[ Denne Melding var redigert av: tor86 på 2002-03-15 15:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-15 15:02, tor86 skrev:

Rollercoaster Simulation tar berg- og dalbane-spill til et nytt stadium????

ja jøss hvis du hadde prøv Ultimate Ride som faktisk har vært ute siden November 2001 så hadde du ikke sagt at dette spillet "tar berg- og dalbane-spill til et nytt stadium"

Tja, hvis en person hopper 250m i skiflyving med en helt ny stil (som ville vært en milepel), vil det ikke være grunn til å si at han tok skihopping til et nytt stadium bare fordi det 1 år etter garantert kommer til å være noen som hopper 270m med en enda bedre stil? Jeg syns ikke det er direkte feil å skrive det slik. Jeg har ikke testet Ultimate Ride, men har kontaktet utviklerne så jeg kan skrive en anmeldelse av det også hvis det er ønskelig. Da vil jeg kanskje ha mulighet til å rette opp setningen ved å trekke Ultimate Ride med i det "nye stadiumet".

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-15 20:16, TST skrev:

Tja, hvis en person hopper 250m i skiflyving med en helt ny stil (som ville vært en milepel), vil det ikke være grunn til å si at han tok skihopping til et nytt stadium bare fordi det 1 år etter garantert kommer til å være noen som hopper 270m med en enda bedre stil? Jeg syns ikke det er direkte feil å skrive det slik. Jeg har ikke testet Ultimate Ride, men har kontaktet utviklerne så jeg kan skrive en anmeldelse av det også hvis det er ønskelig. Da vil jeg kanskje ha mulighet til å rette opp setningen ved å trekke Ultimate Ride med i det "nye stadiumet".

Takk for den fine metaforen, men det jeg mener er at det ikke er så en voldsom fremgang i Berg og Dalbane simulatorer som du skal ha det til i den artikkelen siden man har kunnet gjøre dette i Ultimate Ride lenge. Og den editoren som er i NoLimits er jo helt håpløs og vil ikke få flere til å spille slike spill den minner mer om Maya 4 eller unrealed. I Ultimate Ride er editoren som i RCT bare i ekte 3d pluss at du kan gjøre mye mer. Jeg personlig syns det å bygge Berg og Dalbaner er kulest ellers kan man heller spille theme park eller no.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...