bob_kaare Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 var det relevant til threaden her antilop?????? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 var det relevant til threaden her antilop?????? Ja det skulle jeg mene! Det ble spurt om noen hadde erfaringer med abc-mobil og han jeg navnga driver jo firmaet! Så det skulle være rimelig relevant ja! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 han har mange gode karakterer på qxl.no, men jeg begynner å tvile litt på ham selv. har kjøpt en t630 fra han, men han driver å utsetter datoen. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jeg har kjøpt 2 mobiler av han gjennom QXL, og jeg har ikke hatt noe problemer med noen av dem! men det er en liten stund siden.. den første jeg kjøpte var Nokia 3510.. han utsatte datoen en del ganger før jeg fikk den, men jeg fikk den jo til slutt. Og den andre jeg kjøpte var en 3650, som jeg fikk rimelig kjapt, så jeg anbefaller denne karen! Endret 7. mars 2004 av Drkangel Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Vil bare legge til at jeg kjøpte en Nokia 7210 av han gjennom Qxl, men dette begynner jo å bli en stund siden. Kunne da velge mellom postgang eller hente i Lillestrøm som jeg gjorde (rimelig langt ute i skogen forresten). Var en meget hyggelig fyr! Uansett, forhåndsbetale, eller i det hele tatt bestille noe som ikke er på lager hadde jeg aldri gjort! Endret 7. mars 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 flott at du sier det nå . Jeg har ikke evne til å tenke ut slik selv.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Arg, nå har jeg prøvd å kontakte han for å avbryte salget, men han har aldri på mobilen sin. Jeg prøver å kontakte det andre firmaet hans, men der tar ingen telefonen. Gjemmer han seg eller? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kanskje han er på ferie... prøv om noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå