Gå til innhold

www.abcmobil.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall...   :thumbup:

Hmmm...... 1 post, registrert i dag, trenger jeg si mere.....

Har jo ikke en Dr*tt og si hvor mange poster man har da ;)

Fet sykkel du har :yes: Hvor mye ga du for den? Har selv en Rs 2003 regnbue fargen men disse klistremerkene er tatt av :devil:

Lenke til kommentar
Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall...   :thumbup:

Hmmm...... 1 post, registrert i dag, trenger jeg si mere.....

Har jo ikke en Dr*tt og si hvor mange poster man har da ;)

Vet det jeg å.... Det var bare for å poengtere saken at han faktisk regget nicket sitt idag, og den første posten han skrev var om en nettbutikk som han har handlet i og opplevd kjempe god service...... Typisk snikreklame spør du meg....

 

Men nok om, den butikken kan være verdens beste for det jeg vet.... ;)

Lenke til kommentar

er det noen som har brukt denne butikken i det siste, eller kjenner noen som har brukt den/kjøpt produkter??

 

seriøsiteten stiller jeg meg litt tvilende til, men de har rimelige priser, og viser til fornøyde QXL kunder.

 

en venn av meg har bestilt en SE 610, men dette er nå ca 2 uker siden, å han har ikke fått respons pr mail. er det noen som har hatt noe erfaring, eller har noen tips om hva som kan gjøres? han har forhåndsbetalt, å lurer på om han kanskje har kjøpt katten med sekken

 

:scared:

Lenke til kommentar
er det noen som har brukt denne butikken i det siste, eller kjenner noen som har brukt den/kjøpt produkter??

 

seriøsiteten stiller jeg meg litt tvilende til, men de har rimelige priser, og viser til fornøyde QXL kunder.

 

en venn av meg har bestilt en SE 610, men dette er nå ca 2 uker siden, å han har ikke fått respons pr mail. er det noen som har hatt noe erfaring, eller har noen tips om hva som kan gjøres? han har forhåndsbetalt, å lurer på om han kanskje har kjøpt katten med sekken

 

:scared:

Ringe på han kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...