alexio Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Gode priser, ser jo egentlig fint ut, men jeg ble litt skeptisk når jeg så at man kun kan betale på forhånd. Derfor lurte jeg på om noen her har hatt noen erfaringer med dem? --alexio Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Betaling Forskuddsbetaling eller etter avtale kan bestilte varer hentes hos oss etter avtale på telefon 97749226 eller pr. e.post. . litt rar praksis ja, skjønner at du er skeptisk. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Epostadresse hos Tiscali også ja. Tror jeg holder meg langt unna. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 De har såpass bra karakter på QXL at jeg ikke tror det er noe problem. Men, det får du bestemme selv Lenke til kommentar
gik Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hmm. spurte om du hadde sony p900 på lager, men den fikk de ikke før til neste uke, blir litt skeptisk til forhåndsbetaling da gitt.... Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ingen vits å forhåndsbetale før de har den på lager Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Søstern min bestillte en mobil derfra for en stund siden. Kunne selv velge å få den i posten eller møte karen i lillestrøm. Synes det var en skikkelig grei deal jeg.... Billig, og bra kundeservice ! Anbefaler butikken Endret 30. januar 2004 av Menkromsen Lenke til kommentar
gik Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tror jeg har hørt noe om de samme avtalene på TV2 hjelper deg en gang eller 10.... Lenke til kommentar
leite Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall... Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall... Hmmm...... 1 post, registrert i dag, trenger jeg si mere..... Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hehe Har solgt en annonse til han fyren der. Hyggelig kar Ville ikke nølt med å kjøpe av han. Han driver en liten side med kan bli stor. Han trenger bare litt flere kunder Skal jeg ha ny mobil kjøper jeg av han Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall... Hmmm...... 1 post, registrert i dag, trenger jeg si mere..... Har jo ikke en Dr*tt og si hvor mange poster man har da Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall... Hmmm...... 1 post, registrert i dag, trenger jeg si mere..... Har jo ikke en Dr*tt og si hvor mange poster man har da Fet sykkel du har Hvor mye ga du for den? Har selv en Rs 2003 regnbue fargen men disse klistremerkene er tatt av Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hadde han F eks hatt medfølgende fakture eller postoppkrav som er det beste ville det vært perfekt. Men kanskje litt vanskelig og begynne med inkasso og sånn når man driver i startfasen Man må jo starte et sted Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har handlet der, fikk ebra pris og varen i posten. Jeg har ikke hatt noe tull med de hvertfall... Hmmm...... 1 post, registrert i dag, trenger jeg si mere..... Har jo ikke en Dr*tt og si hvor mange poster man har da Vet det jeg å.... Det var bare for å poengtere saken at han faktisk regget nicket sitt idag, og den første posten han skrev var om en nettbutikk som han har handlet i og opplevd kjempe god service...... Typisk snikreklame spør du meg.... Men nok om, den butikken kan være verdens beste for det jeg vet.... Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 er det noen som har brukt denne butikken i det siste, eller kjenner noen som har brukt den/kjøpt produkter?? seriøsiteten stiller jeg meg litt tvilende til, men de har rimelige priser, og viser til fornøyde QXL kunder. en venn av meg har bestilt en SE 610, men dette er nå ca 2 uker siden, å han har ikke fått respons pr mail. er det noen som har hatt noe erfaring, eller har noen tips om hva som kan gjøres? han har forhåndsbetalt, å lurer på om han kanskje har kjøpt katten med sekken Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 er det noen som har brukt denne butikken i det siste, eller kjenner noen som har brukt den/kjøpt produkter?? seriøsiteten stiller jeg meg litt tvilende til, men de har rimelige priser, og viser til fornøyde QXL kunder. en venn av meg har bestilt en SE 610, men dette er nå ca 2 uker siden, å han har ikke fått respons pr mail. er det noen som har hatt noe erfaring, eller har noen tips om hva som kan gjøres? han har forhåndsbetalt, å lurer på om han kanskje har kjøpt katten med sekken Ringe på han kanskje? Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 han har ringt, men da får han at telefon er slått av, sånn har det værti 14 dager. han har også sendt mail, men ikke noe svar.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 vel..ang t610, så er den rimelig umulig å få tak i til langt ut på våren.. og det gjelder de fleste shopper.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kjøpte T610 av han i fjor sommer jeg! Grei handel det! Tror han het Boye Hammer han som solgte de...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå