Krankemot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hyggelig å høre Noen som har tips til hva mer jeg kan gjøre med boksen? Høyresiden (motsatt av plexi) står jo helt original.. klistremerke? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 du kan få den malt... evt. male den selv om du kan det... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Skal se hva jeg finner på. Har fått en nye idé her nå Skal starte nå snart igjen, som snøen kommer.. Bare å vente på den, da forsvinner all motivasjon til å dra ut mer enn nødvendig! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 snø er ikke gøy eller oki da.. når det gjelder snowboard, men kan du ikke fortelle oss om idéen da Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg vet en ting du kan gjøre det er og gjøre lage samma merke som ladge foran det lager du på den andre side døra! lag litt stort! gå over med stikksaga! Lenke til kommentar
Rage Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 jeg vet en ting du kan gjøre det er og gjøre lage samma merke som ladge foran det lager du på den andre side døra! lag litt stort!gå over med stikksaga! Quake3 merket du mener? Tror ikke det, er ikke akkurat en liten jobb... Tror jeg må finne på noe annet spennende gitt. Driver å titter litt rundt på div andre casemod forumer for å se om jeg finner noen idéer, men skal ikke være lett... Alt er så oppbrukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå