x871kx6167ss7 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 PARAGONLAN!!! edit: offtopic? Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Gudd casemod. HAr du spraya cd-rom svart?har selv gjort det i dag. (har ikke fulgt tråden så jeg vet ikke helt alt du har gjort ) Du kan lage/spraye et kult motiv på den tomme sida med f.eks dekor spray - sølv. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Lakket cdrom deksler og hddkjølerdeksel sort Gudd casemod. HAr du spraya cd-rom svart?har selv gjort det i dag. (har ikke fulgt tråden så jeg vet ikke helt alt du har gjort ) Kanskje en idè å lese posten, da? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Gudd casemod. HAr du spraya cd-rom svart?har selv gjort det i dag. (har ikke fulgt tråden så jeg vet ikke helt alt du har gjort ) Du kan lage/spraye et kult motiv på den tomme sida med f.eks dekor spray - sølv. Yes, jeg har lakket cdrom og hdd kjølern sort Kanskje jeg kan det. Er ikke sikker på hva planene blir for den tomme siden enda. Mulig det blir plexi i siden der og, så at jeg pusser inn et motiv eller en logo der.. Skal sjekke litt rundt etter ideér. Skal lakke toppen på alle kondensatorene med UV lakk i alle fall, men det er jo ikke noe big deal. Fremdeles åpen for tips, bare å komme med dem Lenke til kommentar
Rage Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Takker Lenge siden det har vært noe liv i denne tråden nå. Har ikke gjort noe mer med boksen, men jeg tenker jeg skal skjære ut til plexi i den andre døra også, + klistre en amd logo ellernoe der. Så det blir sikkert bra:) Bare å fortsette å kommentere hvis dere vil! Andreas Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ikke for å være en gledesdreper, men er det ikke en regel på overklokking.no forumet at alle bilder ikke skal være mere enn 400x400 pixel? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Nå som vintern nærmer seg med stormskritt, har jeg tenkt å gjøre litt mer med boksen min, noen som har noen tips? Har noen få planer, men er ikke så lett når jeg har gjort såpass mye med den fra før nå.. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 [offtopic] Eyh! Rage... høres kjent ut. Rommet på det siste bildet så også kjent ut... Var det deg jeg knuste i ut2004 på lørdag? (+vaco og gatling) lol [/offtopic] Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Nice kabbis OT: er ikke Rage et veldig brukt nick? Har en kompis som kaller seg det... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hakke spilt Ut2004 på leeeeenge, så det kanke være meg.. Tja. Helt sikkert. Har hatt nicket noen år nå da. Men back 2 topic! Tips? Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvordan går det når du skal spille med lyset i øynene?? Hadde det ikke vært bedre å ha pcn på venstre side .. eller ville det skape ubehag for den som satt atme deg?? Lenke til kommentar
ES|BuG Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 en ting du kunne ha gjort....(viss du har mye peng da) du kunne bytta ut alle d bå ledda, viftene og kablene me uv lys og uvereaktive vifter og kabler.....har du 4 katoder og alle vifter og kabler i uv blått ser dette SINNSYKT fett ut....!!!! ska gjøre d sjøl.....http://www.databutikken.com/no/datasheet.php?artId=COZORBLA hehe..... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg har 1 mbit og tok ikke lang tid i det hele tatt. tar lenger tid på babe threaden :!: Edit: jeg mangler et kabinett og case mode . gidder ikke ødelegge det jeg bruker nå Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 stilig quake logo ass Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Pcen ble sweeet Lenke til kommentar
Rage Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk for det. Idag har jeg fått kjøpt meg et vannkjølingssett, fikk det for 250kr komplett, og kunne da ikke si nei. Så nå skal jeg optimalisere dette, + at jeg også får en ulåst Barton 2500+ imorgen, som skal være god for rundt 2500MHz et sted. Så dette blir spennende. Tror jeg etterhvert til trenge større PSU også da, noen som har noen innspill her? Kommer snart til å begynne å modde igjen, bare vente på at snøen kommer Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kult kabinett da, men husk en ting da firkanta vindu er litt kjedelig. men enda et problem er at det er vanskelig og lage en annen form på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå