Rage Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hei For de av dere som leste den forrige posten, så var det ikke mye gjort. Har moddet en del denne uken, og ting har blitt forbedret. Her en en liste over hva som er gjort: Plexi glass i døra Reobus viftestyring, styrer 120mm i front, 80mm bak, 80mm i topp og PSU vifta 2x80mm vifter med blå leds, 1 papst 80mm og en 80mm med forskjellige farger 3 stk kald katoder, 2 blå og 1 uv Alt av IDE og floppy er runde kabler Teipet sammen alle kabler Speil i bunn for refleksjoner Åpen disk for refleksjoner samt litt sjarm Vifte i toppen med tribal-grill Lakket cdrom deksler og hddkjølerdeksel sort UV lakk på alle molex kontakter Ram spredere Ny NB kjøler Lakket ramma rundt cpu kjøler med uv lakk Quake3 logo skjært ut i front 120mm vifte, med røde leds i front, lyser opp q3 logo Temp-skive fra clahs Ramsinks på mosfet og SB Relakkert front og toppdeksel Viftehull skåret ut, 2 bak, 1 forran Viftegitter på viftene bak PSU ramme lakket sort Alle kabler er skjult, og lagt opp så de ikke synes Lakket bunn og siden hvor kortene står, sort Nicket mitt skåret ut i frontplate, som er lyst opp av en rød lazer led Kort brakkettene er lakket sorte på utsiden, og gul UV på innsiden Pusset og filt bort kanter i sidedøren, og montert ny plexi, samt lakket døren på nytt. *Emnetittel redigert av moderator - tre-ords-regelen er der for en grunn* Endret 16. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Rage Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Her er noen bilder fra jeg moddet: NB Kjøler: Her skjærer man ut hull i toppen: Sånn ble det: Her skal det risses Q3 logo: Ikke lett.. Endret 25. januar 2004 av Rage Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Please komprimer bildene dine.. ville hjulpet veeeldig! Sitter på 1mbit linje og det tar 20 minutter! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 bildene var fine ja. men veldig store.... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Fler bilder: Ferdig lakket innvendig: Sånn ble det med lysene: Sånn ser den ut innvendig: Quake logo: Endret 25. januar 2004 av Rage Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Resize bildene kanskje? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Skal gjøre det nå Fant ikke ut av det var så ille, før jeg lastet bildene selv. Beklager. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Please edit denne posten og si at bildene kommer om en time. etter det registrerer du deg på home.no eller start.no og legger bildene der.. Freewebs er så møkka treigt!! Lenke til kommentar
Rage Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Sånn. Da fikk jeg fikset bilde problemene. Har litt fler planer, som vil bli gjort i løpet av uken som kommer. Har i alle fall god luftgjennomstrømning, og ikke minst er det RYDDIG i kabinettet! Ble veldig fornøyd med resultatet.. Ser kanskje ikke ut som det er gjort så mye på bildene, men hvis dere leser listen over alt som er gjort, ble det en del til slutt. Kom gjerne med kritikk, forslag til mer modding og gjerne ros Andreas Endret 25. januar 2004 av Rage Lenke til kommentar
Rage Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ingen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ingen som har noen kommentarer? joda, jeg har en. er ikke det der det kabbiset du kan kjøpe på clasohlson? og har et forslag til deg når du skjerer ut, bruk pappir teip over der du skal skjere og tegn på den, da er du nesten helt sikkert på og ikke få noen fattale riper (du klarete deg uten, men alle kan være uheldige en gang) Lenke til kommentar
Rage Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Hehe. Det vet jeg ingenting om.. Jeg kjøpte mitt hos www.eet.no, de som lager det. Jepp, skal huske på det Først gang jeg har skjært ut logo.. synes det ble greit til å være første gang, og til å være skjært ut med dremel. Lenke til kommentar
Rage Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Fått gjort litt mer på kabinettet nå. Montert brytere til katodene på vær side av nicket mitt, som jeg har skåret ut, limt plexi på baksiden, som er mattet ned. Nicket er lyst opp av en rød lazer led. Vant forøvrig casemod compoen på Paragonlan 2004 Kom gjerne med kritikk og tilbakemeldinger på arbeid og resultater. Sånn ble det: Edit: Bildesize Endret 29. februar 2004 av Rage Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Synes det ble skikkelig bra jeg, lit jalla men det gjør ikke no. Kult med den quake logoen i front Lenke til kommentar
Rage Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Hehe. Takk, men jalla? Hva tenker du på? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Stilig, alt i alt en vellykket mod . Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det var veldig kult synes jeg! Trodde ikke at blått og rødt kunne bli så bra sammen! Lenke til kommentar
Rage Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Takk for kommentarene Hadde ikke trodd det skulle bli bra selv, men jeg prøvde å holde det røde lyset til bare logoen + nicket som skulle lyses opp, sånn at det ikke ble noe blanding inni av fargene inni selve boxen. Jeg er veldig fornøyd, det jeg tenker på nå er hva jeg skal gjøre med min neste mod! Endret 29. februar 2004 av Rage Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 .. Grrr.. Det ble skrekkelig fint.. Lenke til kommentar
Rage Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hyggelig å høre Noen som har tips til hva mer jeg kan gjøre med boksen? Høyresiden (motsatt av plexi) står jo helt original.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå