jke Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg har kjøpt audigy 2 zs og der fikk man med en audio dvd.hvordan lager man en audio dvd?? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 DVD- audio er musikk som er brent ut med ekstremt lite komprimering (ref dvd-bilde og vhs-bilde) Det du trenger er et ferskt studio-opptak, en passende brenner og et par plater... som fot i hose... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Lyden bør være i 24bit/96kHz for at det skal være noe poeng i DVD-A... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det vanlig med 5.1 spor på DVD-A plater? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Der ville jeg si ja.. du har som regel muligheten til å velge blant flere formater.. har konsertopptak på dvd-audio hvor jeg kan velge alt fra vanlig stereo til 5.1, 6.1 thx I og II samt alle dts formatene... alt blir jo lagret på forskjellige spor på disken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå