Zvinx Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hallo..! Jeg vet, denne er nok feilpostet, men fant ingen andre plasser..! JEg har et aldri så lite problem, jeg kan ikke åpne for eks "egenskaper" for mapper! Det som skjer når du høreklikker på en mappe og velger for eks "egenskaper" skjer det ingen ting...! Har prøvd og sette ned Maskinvare-akselarasjonen men uten hell, selvfølgelig prøvd og re-boote uten hel der å...! Et meget plagsomt problem....! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hvorfor skulle noen ha interesse av å svare når du ikke en gang tar deg tid til å i det minste prøve å poste på riktig sted? Kan egentlig ikke forvente å bli tatt seriøst da... Endret 25. januar 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvorfor skulle noen ha interesse av å svare når du ikke en gang tar deg tid til å i det minste prøve å poste på riktig sted? Kan egentlig ikke forvente å bli tatt seriøst da... Han sa jo at han ikke fant noen sted og poste den, og det finner ikke jeg heller, så dette er et helt unødvendig svar fra deg. Ang. Problemet, har dessverre ingen svar:( Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Han sa jo at han ikke fant noen sted og poste den, og det finner ikke jeg heller, så dette er et helt unødvendig svar fra deg. Var ikkje så vanskelig å finne...... http://forum.hardware.no/index.php?showforum=104 Endret 25. januar 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
snole Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Husk at det er meget komplisert å bruke menyen til venstre her...... Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ingen som kan svare han a ? raringer azz gjordt er gjordt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå