ebola Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Støtter standard bios'en(den som kommer "på" kortet rett fra fabrikken) duron med morgan kjerne? Hva skjer hvis jeg setter en duron (200 bus) på det HK'et(266 bus) ved første oppstart. Jeg må flashe bios'en for at den skal støtte en amd xp cpu.. Lenke til kommentar
msh Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Abit KG7 Støtter Duron og morgan,Du kan bruke 200 mhz bus og 266mhz bus sammen med Abit KG7. For å ha støtte til Athlon XP,må du oppgradere biosen til nyere enn standar.Siste biosen støtter Athlon XP 2000. Lenke til kommentar
msh Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Pass på å kjøpe bra ram.Helst Registred ram. F.eksempel Kingstone,Apache eller twinmos. Jeg bruker Twinmos ram. Veldig stabil Lenke til kommentar
ebola Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 greit.. da er jo det bare stas... så min nye duron vil ikke eksplodere i et virrvarr av farger hvis jeg slenger den på KG7'et for å oppgradere bios? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Nei det går bra. Pass på at du har 100mhz valt på hket, hvis det er ett valg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå