Gå til innhold

Hvor ble det av Overklokking.no sin design compo?

Anbefalte innlegg

For et års tid siden eller noe sånt hadde overklokking.no en konkuranse.

Det skulle lages et nytt design til websidene. Premien var no vannkjøling og greier.

Hvorfor blei det ikke noe av? Eller har dere bare ikke bestemt dere enda?

Var ikke med på konkuransen selv, men syns designet trenger en opppusing nå. Alle de andre sidene i HW nettverket har fått nytt utsende. Men hvor blir det av overklokking sitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, vi tar gjerne imot designforslag, men jeg tror avtalen vår er omtrent i boks. Koster litt, men blir garantert bra, og innbefatter også eventuell support.

Gleder meg :yes:

Når er dette nye designet på plass? Sånn ca...

Lenke til kommentar
Vel, vi tar gjerne imot designforslag, men jeg tror avtalen vår er omtrent i boks. Koster litt, men blir garantert bra, og innbefatter også eventuell support.

Vel, dere kan jo ta en amotor.no-vri på det hele, og spare de tusen...

Hele tråden/opplegget ble fulgt av alle ledd hele tiden, og mange gode forslag kom ut av det hele. (;))

Dessuten når det blir gjort på den måten, får brukerene og selv være med på å utvikle/forbedre designforslagene, det er jo tross alt til syvende og sist DE som skal bruke og være fornøyde med sidene.

Uansett skal det ikke mye til for å lage noe som er hundrevis av ganger bedre en det designet som er per dags dato, og den kompetansen finnes det nok av her på forumet, både med tanke på design og kode.

Men det er jo til syvende og sist opp til dere, bare et forslag fra min side...

Til de som er interessert, finner tråden her.

Lenke til kommentar
Jeg har lest gjennom tråden om amotor-design nå, og må si jeg er mektig imponert. Det er dog ikke jeg som har råderett her, men yummy kommer garantert med sine kommentarer etterhvert.

Nå kan ikke jeg svare for alle andre her, men selv synes jeg bare det var gøy og selv om det er en del arbeid får en betalt for det i form av kunnskap og nye erfaringer.

Har daglig kontakt med amotor.no (allyse), og sammen utvikler vi siden slik at alle parter blir fornøyd. Dette må da være mye bedre for alle parter (iallefall dere), da dere får en helt annen stilling til å påvirke designet selv, kontra det dere ville fått om dere velger en "vanlig" designleverandør. Tro meg, jeg kjenner bransjen. ;)

EDIT: Skrivefeil

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

ja det er jeg enig med... det er mange her som kan lage en fet side for dere viss han får vannkjøling i "presang" ikke meg asså... er heeeeeeelt noob på det området...kan ikke folk som har peiling på dette området ta "jobben" da?

men mindre ok har noe imot det...

Lenke til kommentar

Har ingenting i mot å prøve meg, men et par dager var kanskje litt i underkant av tidsrammen jeg hadde forestilt meg. Holder nemlig på med siste del av amotor nå, og det tar opp en god del av (fri)tiden.

Mulig jeg kan komme med noe til fredag/lørdag, men kan langt i fra love noe.

Ville det vært kjapt nok? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...