Gå til innhold

Hvilket USB-blåtann-adapter til T610?

Anbefalte innlegg

Hei, har planer om å koble opp min T610 via blåtann til den stasjonære PC'en. Har forstått det slik at det letteste er å bruke et usb-blåtann-adapter (koster rundt 300,-). Jeg lurte på om det var noen merker som var bedre enn andre, eller om alle bruker samme Windows XP-driver? (vet at det har vært problem med 3com-plugger)

mvh,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har planer om å koble opp min T610 via blåtann til den stasjonære PC'en. Har forstått det slik at det letteste er å bruke et usb-blåtann-adapter (koster rundt 300,-). Jeg lurte på om det var noen merker som var bedre enn andre, eller om alle bruker samme Windows XP-driver? (vet at det har vært problem med 3com-plugger)

mvh,

Alt av blåtann adapter burde funk:

Har denne jeg

Lenke til kommentar

er en billionton bt device det, jeg har kjøpt den koster jo bare 390. Har brukt en billionton flashdisk og den funker jo utmerket og det gjør bt adapteret også så hva er galt med det?

Sitter og bruker det nå, vet ikke helt om hastigheten er optimal etc men det funker fett. Har dog ikke utsatt det for ekstreme påkjenninger som jeg har gjort med flashdisken, får vel gjøre det snart...

Et minus, bt adapteret mangler et slikt lokk man finner på flashdisken deres

Lenke til kommentar

Jeg har en fra TDK.

Sjekk HER Denne gir 250 meter ca 30-50 inne. Du får T610 som en mappe i utforskeren, laste bilder, ringetoner ect. Du kan sende sms/hente tlf liste via sw som følger med. Jeg bruker en stilig ting i sw deres. Ett tlf program. Du bruker pc´ns høytaler og feks ett webcam som mik, da ringer BT enhet opp via mobilen, og samtalen går på pc. Du kan sende sms fra ett prog som følger med, og da hente sms på pc. Alt kommer opp i eget sms prog. Du kan bruke T610´n sin joystick som mus. Dritfete funksjoner!!! Koster rundt 900++, men det er verdt moroa :thumbs:

Pluss at Microshit og TDK har samarbeida om å lage den, så den funker fint i alle MS OS.

Edit: Glemte noe

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...